Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Er iallefall det jeg satser påDet tror jeg nok :-D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er iallefall det jeg satser påDet tror jeg nok :-D
Huff, da er det lurest å være på den sikre siden ja!Første gang hadde jeg en veldig komplisert fødsel hvor gutten kom ut på operasjonsbordet mens de forberedte akutt KS, han pustet først ikke på egenhånd på grunn av medfarten han hadde fått.
Andre endte i akutt KS...
Tar ikke sjansen på å prøve naturlig en gang til
Ser prison break fra vannrett stilling på sofaen. Er kvalmGod kveld jenter. Hva gjør dere på en fredagskveld?
![]()
Sitter å ser big bang theory. Eller lite... hva styrer du med i kveld.God kveld jenter. Hva gjør dere på en fredagskveld?
![]()
Idol og prøver å finne en god liggestilling i sofaen.. der da?God kveld jenter. Hva gjør dere på en fredagskveld?
![]()
Åh bigbang theory <3Sitter å ser big bang theory. Eller lite... hva styrer du med i kveld.
God stilling er jammen meg ikke lettIdol og prøver å finne en god liggestilling i sofaen.. der da?
Prison breakSer prison break fra vannrett stilling på sofaen. Er kvalm
Nei, ikke i kveldGod stilling er jammen meg ikke lett![]()
Sitter å glor her og slapper avSitter å ser big bang theory. Eller lite... hva styrer du med i kveld.
Slækkern på sofaenIdol og prøver å finne en god liggestilling i sofaen.. der da?
Spiser ikke potetgull - sånn generelt. Men går braPrison break. Sexy typer
. Håper du slipper å være kvalm snart
. Funker salt potetgull?
![]()
Å du gjør ikke det neiSpiser ikke potetgull - sånn generelt. Men går bra
Jaaaa. Sexy typer. Synn michael egentlig er gay
Har tatt opp den nyeste sesongen. Så mannen må komme etter i kikkingenÅh bigbang theory <3
Linc? Norske gener? Det visste jeg ikkeÅ du gjør ikke det nei.
What??? Han som er så kjekk. Broren har norske gener
. Husker ikke hva han heter
.
De er så søte, og irriterende samtidig. Csi ny er også grei underholdningSitter å glor her og slapper av. Ser litt på csi ny, koser meg med bonbon sukkertøy og Pepsi Max
. Big bang er kult
.
JeppLinc? Norske gener? Det visste jeg ikke![]()
Ta han du så tar jeg lincMorromen michael er den kjekkeste da
![]()