Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
will doSå deilig, kos deg masse
Det ble visst ikke noe av, får gjøre det i dag..Dyktig du er. Her har jeg bare laget de. Har ikke skrevet på de enda.
Ønske deg til jul om det er mulig å få tak i?Det er det som er problemet.
Jeg har ikke
Det er en veldig gammel tradisjon i Norge å lage munker som veldig få gjør lenger.
Disse pannene finner man oftest til pynt på veggen i gamle hus og hytter hvor ingen vet hva de egentlig skal brukes til.
Men det begynner å komme litt tilbake igjen nå, så ikke helt umulig å få tak i lenger..
Takk det sammeGod morgen alle damer. Håper dere får en flott dag
Skal på jobb fra 8 til14. Så blir det å dra til bhg kl 15 å se på lucia togetTakk det samme![]()
Planer for dagen?
Håper du får sove godt videre. Jeg har ikke stått opp men begynner på jobb kl8. Begynner å få dårlig tidGod morgonEr innom og ser, så fort gubben er ferdig på badet skal eg snu meg og sove vidare
![]()
Håper du får sove godt videre. Jeg har ikke stått opp men begynner på jobb kl8. Begynner å få dårlig tid![]()
Luciatog, så koseligSkal på jobb fra 8 til14. Så blir det å dra til bhg kl 15 å se på lucia togettil frøkena
Når jeg blir vekt av gubben (som idag) klarer jeg ikke sove videreGod morgonEr innom og ser, så fort gubben er ferdig på badet skal eg snu meg og sove vidare
![]()
Jeg sliter og å sovne igjen daNår jeg blir vekt av gubben (som idag) klarer jeg ikke sove viderebare å stå opp tenker jeg..
Når jeg blir vekt av gubben (som idag) klarer jeg ikke sove viderebare å stå opp tenker jeg..