Felles skravle 2015

Som regel her og, men likar å sløva i senga lenge, så da sloknar eg som regel igjen :)
Godt at du kan det.. jobber litt et par tre timer på morgenen idag, jeg.. hjemmefra.. så var kanskje greit å stå opp tidlig :-)

Godt at du kan det.. jobber litt et par tre timer på morgenen idag, jeg.. hjemmefra.. så var kanskje greit å stå opp tidlig :-)

Ja, da hadde eg stått opp for å bli ferdig med det. Bedre det å kunne slappe av resten av dagen :)

Ja, da hadde eg stått opp for å bli ferdig med det. Bedre det å kunne slappe av resten av dagen :)
Jepp.. og har vært kastet ut av bv hele formiddagen, så nå er jeg ferdig med jobb :-)

Lussekatter er godt, men tror ikke jeg orker å bake bare til oss..

Slappe av, gjøre litt husarbeid, bakeut og pynte pepperkaker, handle ferdig julegaver:)

Du da?
Så koselig :-) være hjemme og kose oss, prøve å gå en tur og så skal vi på julefest med venner lørdags kveld :-)

Så koselig med julefest da!:)
Sambo skal på julebord lørdag, så jeg blir nok bare hjemme å slapper av:)
Ja, det er veldig koselig å samles før jul! Lenge siden jeg har sett de fleste siden formen har vært såpass dårlig.. må bare finne ut om jeg har en kjole som fortsatt passer :-P

Jeg har laaaaaang liste for helga... 1418391283237.jpg

Blir sliten bare av å lese de første punktene!
Det kan du si.

Etter at min mann minnet meg på at jeg skal på gaveshopping og han selv også må ut en tur, så har jeg revidert dette til å være plan for det meste av uka, tror jeg...

Back
Topp