Godt at du kan det.. jobber litt et par tre timer på morgenen idag, jeg.. hjemmefra.. så var kanskje greit å stå opp tidligSom regel her og, men likar å sløva i senga lenge, så da sloknar eg som regel igjen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt at du kan det.. jobber litt et par tre timer på morgenen idag, jeg.. hjemmefra.. så var kanskje greit å stå opp tidligSom regel her og, men likar å sløva i senga lenge, så da sloknar eg som regel igjen![]()
Godt at du kan det.. jobber litt et par tre timer på morgenen idag, jeg.. hjemmefra.. så var kanskje greit å stå opp tidlig![]()
Lykke til hos legenGod morgen ! Snart lege time. Også er det jobb og hjem å lage lussekatter![]()
God morgen! Lykke til hjå legenGod morgen ! Snart lege time. Også er det jobb og hjem å lage lussekatter![]()
Jepp.. og har vært kastet ut av bv hele formiddagen, så nå er jeg ferdig med jobbJa, da hadde eg stått opp for å bli ferdig med det. Bedre det å kunne slappe av resten av dagen![]()
Mmmm, lussekatter!God morgen ! Snart lege time. Også er det jobb og hjem å lage lussekatter![]()
Mmmm, lussekatter!God morgen ! Snart lege time. Også er det jobb og hjem å lage lussekatter![]()
Ikke jeg hellerLussekatter er godt, men tror ikke jeg orker å bake bare til oss..
Helg herCa 2t til helg<3
Slappe av, gjøre litt husarbeid, bakeut og pynte pepperkaker, handle ferdig julegaverHelg herplaner for helga?
Så koseligSlappe av, gjøre litt husarbeid, bakeut og pynte pepperkaker, handle ferdig julegaver
Du da?
Så koselig med julefest da!Så koseligvære hjemme og kose oss, prøve å gå en tur og så skal vi på julefest med venner lørdags kveld
![]()
Ja, det er veldig koselig å samles før jul! Lenge siden jeg har sett de fleste siden formen har vært såpass dårlig.. må bare finne ut om jeg har en kjole som fortsatt passerSå koselig med julefest da!
Sambo skal på julebord lørdag, så jeg blir nok bare hjemme å slapper av![]()
Blir sliten bare av å lese de første punktene!Jeg har laaaaaang liste for helga... Vis vedlegget 93437
Det kan du si.Blir sliten bare av å lese de første punktene!