God morgen alleikke i form i dag heller, så ikke stått opp enda
![]()
God morgen.. ligger fortsatt jeg også! Håper formen blir bedre!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen alleikke i form i dag heller, så ikke stått opp enda
![]()
Fått i meg litt melk og knekkebrød nå, det hjalpDet hjelper på å få i seg mat, sjølv om ein ikkje føler det. Er viktig å få i seg nok veske og mat![]()
Pleier å gå inn på generelt å trykke på linken derNoen som har link til den siden der man finner rangeringa for desember? Er håpløst å finne frem synes jeg...
Mener du denne?Noen som har link til den siden der man finner rangeringa for desember? Er håpløst å finne frem synes jeg...
Så braFått i meg litt melk og knekkebrød nå, det hjalp![]()
Mener du denne?
http://forum.babyverden.no/top-users/179
Takk! Fant det nå..Pleier å gå inn på generelt å trykke på linken der
Jeg har lyst på avokadoSulten, men vet ikke hva jeg har lyst på....
God morgenGod morgen allen sammen
Her graver de og styrer.. river en betongveranda, og det bråker no hinsides.. fremmede på utsida av vinduet![]()
Nei, takk, da har jeg IKKE lyst på..Jeg har lyst på avokadomen det har jeg ikke :/
Haha.. ja nettopp.. orker ikke sitte i sofaen, for de står jo rett utom vinduetså skjipt :/ deilig med fremmede som ser inn gjennom vinduene når de går forbi
![]()
Omelett? Her ble det bare frokostblanding med youghurt.. orket ikke lage noeNei, takk, da har jeg IKKE lyst på..
Har lyst på en bit av resten av sjokoladekaken, men bør spise noe ordentlig mat først...
Har:
- egg
- bacon
- sopp
- spekemat
- 3-4 typer gulost
- mozarello
- parmesan
- toast-jern
++++
Jeg burde da klare å finne på noe..
Trekke for gardinene?Haha.. ja nettopp.. orker ikke sitte i sofaen, for de står jo rett utom vinduet![]()
Har en persienne på ene vinduet, men ikke forann verandadøra.. er vel snart ferdig med rivinga, og da går de jo ned et hakk så jeg slipper innsynTrekke for gardinene?
Har tenkt på det, men ikke sikker på om jeg orker.Omelett? Her ble det bare frokostblanding med youghurt.. orket ikke lage noe
Godt alt sammenHar tenkt på det, men ikke sikker på om jeg orker.
Lurer litt på toast men mozarello og serranoskinke.
Muligens jeg bare steker opp noen rundstykker....