Felles skravle 2015

Høres smart ut! Men blir vel bare hekta :p skal vurderes! Er det netflix som er best? Eller noen av disse andre tilbyderne? Hva er forskjellene?
Nå har jeg ikke prøvd Viaplay, men etter hva jeg har sett har den ikke det utvalget jeg ønsker.
HBO har jeg veldig lyst på, men den må enten ses på datamaskin, eller mobiltelefon/iPad eller lignende.
Jeg har lyst til å se på TV'n

Nå har jeg ikke prøvd Viaplay, men etter hva jeg har sett har den ikke det utvalget jeg ønsker.
HBO har jeg veldig lyst på, men den må enten ses på datamaskin, eller mobiltelefon/iPad eller lignende.
Jeg har lyst til å se på TV'n
Skjønner.. skal ta det opp med mannen.. tenker januar er en bedre måned å teste det på.. blir jo borte halve desember..

Skjønner.. skal ta det opp med mannen.. tenker januar er en bedre måned å teste det på.. blir jo borte halve desember..
Ingen dum ide.
Viaplay har vel også en måned gratis først..
Dersom jeg blir sykemeldt vurderer jeg å teset den ut.
Da blir hvertfall barna glade :P
Nicolodion (eller hvordan det nå staves) er ikke på NF lenger, men på VP

Ingen dum ide.
Viaplay har vel også en måned gratis først..
Dersom jeg blir sykemeldt vurderer jeg å teset den ut.
Da blir hvertfall barna glade :P
Nicolodion (eller hvordan det nå staves) er ikke på NF lenger, men på VP
Hehe.. det der er vel et greit tilskudd når man har unger... så lenge det begrenses

PS4 har vi ikke, men jeg hadde ikke forundret meg om jeg får det til jul av mannen siden han selv ønsker seg det, og jeg nevnte i en bisetning at det var et par spill til den jeg godt kunne ha tenkt meg å prøve samt at grafikken ser fantastisk ut :P
Her har vi begge stående tilkoblet, for spillutvalget er visst ikke likt på dem. Men jeg har aldri rørt dem:p

Min "gamer" periode er over :p men jeg foretrekker dataspill istedenfor ps.

Switchet kanal nå. Drōmmehagen har jeg bare hørt om, og først nå sett hva er. Det var irriterende greier. Minin min skal aaaaaldri introduseres for det :p

Her har vi begge stående tilkoblet, for spillutvalget er visst ikke likt på dem. Men jeg har aldri rørt dem:p

Min "gamer" periode er over :p men jeg foretrekker dataspill istedenfor ps.

Spiller i perioder, men ikke så mye nå siden det er sjeldent anledningen byr seg.
De spillene jeg spiller er av en aldersgrense gutten ikke får se..

World of warcraft synes jeg var kjelt. Men er tidkrevende. Så har nesten ikke spilt på 5-6år. Før der var jeg ganske aktiv i ca 4år
Jeg spiller ikke med andre rett og slett fordi jeg vil kunne få dårlig samvittighet for ikke å spille.
Spill skal være noe morsomt man gjør når man har lyst og tid, ikke fordi man må

Switchet kanal nå. Drōmmehagen har jeg bare hørt om, og først nå sett hva er. Det var irriterende greier. Minin min skal aaaaaldri introduseres for det :p
Heeeelt enig med deg! Barnetv var mye bedre før i tiden!

Back
Topp