Høres smart ut! Men blir vel bare hektaVel det er en måneds gratis prøvetid.
Du kan jo teste det ut, og er det ikke noe for deg, bare stoppe du det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres smart ut! Men blir vel bare hektaVel det er en måneds gratis prøvetid.
Du kan jo teste det ut, og er det ikke noe for deg, bare stoppe du det
Her hadde jeg ps3 kontrolleren allerede liggende i sofaen, ikke langt.Ser bare på random på tvn. Orker ikke strekke meg etter apple-tv kontrollen![]()
Nå har jeg ikke prøvd Viaplay, men etter hva jeg har sett har den ikke det utvalget jeg ønsker.Høres smart ut! Men blir vel bare hektaskal vurderes! Er det netflix som er best? Eller noen av disse andre tilbyderne? Hva er forskjellene?
Skjønner.. skal ta det opp med mannen.. tenker januar er en bedre måned å teste det på.. blir jo borte halve desember..Nå har jeg ikke prøvd Viaplay, men etter hva jeg har sett har den ikke det utvalget jeg ønsker.
HBO har jeg veldig lyst på, men den må enten ses på datamaskin, eller mobiltelefon/iPad eller lignende.
Jeg har lyst til å se på TV'n
Her er både ps3 og ps4 kontrollenne eeenda lenger unnaHer hadde jeg ps3 kontrolleren allerede liggende i sofaen, ikke langt.
Ingen dum ide.Skjønner.. skal ta det opp med mannen.. tenker januar er en bedre måned å teste det på.. blir jo borte halve desember..
PS4 har vi ikke, men jeg hadde ikke forundret meg om jeg får det til jul av mannen siden han selv ønsker seg det, og jeg nevnte i en bisetning at det var et par spill til den jeg godt kunne ha tenkt meg å prøve samt at grafikken ser fantastisk utHer er både ps3 og ps4 kontrollenne eeenda lenger unna![]()
Hehe.. det der er vel et greit tilskudd når man har unger... så lenge det begrensesIngen dum ide.
Viaplay har vel også en måned gratis først..
Dersom jeg blir sykemeldt vurderer jeg å teset den ut.
Da blir hvertfall barna glade
Nicolodion (eller hvordan det nå staves) er ikke på NF lenger, men på VP
Her har vi begge stående tilkoblet, for spillutvalget er visst ikke likt på dem. Men jeg har aldri rørt demPS4 har vi ikke, men jeg hadde ikke forundret meg om jeg får det til jul av mannen siden han selv ønsker seg det, og jeg nevnte i en bisetning at det var et par spill til den jeg godt kunne ha tenkt meg å prøve samt at grafikken ser fantastisk ut![]()
Jeg ble egentlig ganske glad når det forsvant fra NFHehe.. det der er vel et greit tilskudd når man har unger... så lenge det begrenses
Jeg ble egentlig ganske glad når det forsvant fra NFHehe.. det der er vel et greit tilskudd når man har unger... så lenge det begrenses
Her har vi begge stående tilkoblet, for spillutvalget er visst ikke likt på dem. Men jeg har aldri rørt dem
Min "gamer" periode er overmen jeg foretrekker dataspill istedenfor ps.
World of warcraft synes jeg var kjelt. Men er tidkrevende. Så har nesten ikke spilt på 5-6år. Før der var jeg ganske aktiv i ca 4årSpiller i perioder, men ikke så mye nå siden det er sjeldent anledningen byr seg.
De spillene jeg spiller er av en aldersgrense gutten ikke får se..
Jeg spiller ikke med andre rett og slett fordi jeg vil kunne få dårlig samvittighet for ikke å spille.World of warcraft synes jeg var kjelt. Men er tidkrevende. Så har nesten ikke spilt på 5-6år. Før der var jeg ganske aktiv i ca 4år
Vi er mer fornøyd med viaplayHøres smart ut! Men blir vel bare hektaskal vurderes! Er det netflix som er best? Eller noen av disse andre tilbyderne? Hva er forskjellene?
Ikke alt du kan styreSwitchet kanal nå. Drōmmehagen har jeg bare hørt om, og først nå sett hva er. Det var irriterende greier. Minin min skal aaaaaldri introduseres for det![]()
Heeeelt enig med deg! Barnetv var mye bedre før i tiden!Switchet kanal nå. Drōmmehagen har jeg bare hørt om, og først nå sett hva er. Det var irriterende greier. Minin min skal aaaaaldri introduseres for det![]()
Ok.. får teste begge delerVi er mer fornøyd med viaplay
Sikkert lurt detOk.. får teste begge deler