Felles skravle 2015

Nå fikk jeg endelig rota meg til å sendt mail til treningssenteret for å fryse abonnementet mitt.. dumt å betale over 500 pr måned for noe en kanskje begrenset kan bruke en gang per uke!

Nå fikk jeg endelig rota meg til å sendt mail til treningssenteret for å fryse abonnementet mitt.. dumt å betale over 500 pr måned for noe en kanskje begrenset kan bruke en gang per uke!
Har ikke brukt mitt på mååååånedsvis, men betaler heldigvis ikke så mye som kr500, "kun 320kr"

Har ikke brukt mitt på mååååånedsvis, men betaler heldigvis ikke så mye som kr500, "kun 320kr"
Nei.. altså.. har vært der litt i det siste, men er ikke verdt det.. får ta det igjen etter fødsel :-)

Hva er planene deres for dagen? Lurte på om jeg skulle rydde klesskapet.. fikk lapp om at de har klesinnsamling her (hvor de kommer og henter) 10. Desember, og jeg har endel klær jeg kunne kvittet meg med... men.. for et tiltak da...

Hva er planene deres for dagen? Lurte på om jeg skulle rydde klesskapet.. fikk lapp om at de har klesinnsamling her (hvor de kommer og henter) 10. Desember, og jeg har endel klær jeg kunne kvittet meg med... men.. for et tiltak da...
Her skal det bare slappes av :)
Dersom jeg ikke gjør det snart vil jeg ende opp med en sykemelding, og det har jeg ikke lyst på

Har ikke det.. og lei av tv.. vært sykemeldt så lenge nå.. lei av alt.. og nå kjenner jeg at kvalmen kommer igjen.. har begynt å være kvalm/kaste opp på denne tiden hver dag de siste ukene :-( varer heldigvis bare et par timer!
Vel det er en måneds gratis prøvetid.
Du kan jo teste det ut, og er det ikke noe for deg, bare stoppe du det

Back
Topp