Felles skravle 2015

56 masker igjen på pinnen, jeg feller to hver 4. pinne (det er der fisken kommer inn i bildet) så det er noen pinner igjen, men det går jo fortere og fortere. Snart for få masker til den lille rundpinnen, da går jeg over til en lang og magic loop, jeg takler ikke å strikke med 5 små løse.

Jeg regner jeg utfra garnmengden sikkert ca halvveis med den første. Det var 80 masker på pinnen de første 20 cm, inkl brettekant.

Deretter skal jeg lage en blålue, det er mindre jobb med den, tror jeg.
Flink du er! Jeg kan ikke strikke :/

crazy chocolate cake, - det søte liv.
Eller, denne varianten heter vel the ultimate chocolate cake, som er rund kake, stekt to stykker og lagt oppå hverandre med sjokoladekrem i midten samt rundt.
NAM! Hvilken anledning er det til da? :)

Det tidligee omtalte julebordet med jobben min i morgen.
Det er onsdag allerede i morgen ja. Gått rundt og tenkt det er mandag jeg :P

Kake to ute av ovnen for litt siden.
Jeg hadde mål om ferdig kake til 22, det kan bli litt knapt, men den er vel snart avkjølt nok, så jeg får gå og lage sjokoladesmørkrem

crazy chocolate cake, - det søte liv.
Eller, denne varianten heter vel the ultimate chocolate cake, som er rund kake, stekt to stykker og lagt oppå hverandre med sjokoladekrem i midten samt rundt.
Har montert ferdig de gulebombene til mannen i dag.. han syns de ble kjempe god. Så de ble godkjent. :) spiser de ikke selv, men tror han når han sier det. Hvis ikke hadde han ikke spist de.

For mye melis i smørkremen, så den ble for tørr og hard, så rett lekker ble den ikke.... men det blir nok spiselig.

Back
Topp