Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eg vart gravid på samme tid som eg vart sjukmeldt for stress på jobben, så her spelte det inga rolle at eg var stressa allefallJeg leste nylig at forskning tyder på at 'stress don't cause infertility, infertility cause stress'
Å så kjedelig å være syk... håper du ikke blir syk og det går over.Føler meg ikke frisk. Og nå som det er helg snart også
Håper jeg også.Å så kjedelig å være syk... håper du ikke blir syk og det går over.
Det er forståelig... skal reise til svigermor om noen timer så må pakke litt.Håper jeg også.
Har mest av alt lyst til å dra fra jobb nå. .
Skal sende mannen og ungene til svigermor på søndag og få noen timer helt for meg selvDet er forståelig... skal reise til svigermor om noen timer så må pakke litt.
Det er godt. Her skal svigermor passe frøkena fra i morgen av så da får jeg og mannen litt alenetid.Skal sende mannen og ungene til svigermor på søndag og få noen timer helt for meg selv![]()
Ingen av mine svigerforeldre har noen gang tilbudt seg å avlaste oss med ungene.Det er godt. Her skal svigermor passe frøkena fra i morgen av så da får jeg og mannen litt alenetid.
Huff så kjipt. Her sitter gladelig svigermor barnevakt hvis vi spør og hun har friIngen av mine svigerforeldre har noen gang tilbudt seg å avlaste oss med ungene.
Snarere tvert i mot.
Har mer kommet med sterke hint om at det er de ikke interessert i.
God bedring!!Føler meg ikke frisk. Og nå som det er helg snart også
Og her lar vi være og prate for å ikke avlede degJEg... ehh... fant ikke den motivasjonen, ser jeg...
Hvilke to vogner? De har jo ganske forskjellig utvalgHei igjen! Kommet meg opp på hytta og lagt meg noe timer.. kroppen er sliten etter et par timer shopping på moa idag.. var på barnas hus og babycomfort og fikk anbefalt to ulike vogner.. så har jeg noe å vise mannen neste gang![]()
Barnas hus: buggabo buffaloHvilke to vogner? De har jo ganske forskjellig utvalg