Stressa!!
På alt annet enn jobb -oppgaver. Deadline i dag, leverte i går. Ny deadline om ei uke, men god tid til oppgavene.
Men huset står på hodet. Det er julebord i morgen og jeg aner ikke hva jeg skal ha på meg (minner meg på å sende noen meldinger om det...) Jeg skal visst hente min mor, og muligens bestemor, og kjøre dem til besteforeldrekafe på sfo klokka 14. Og hindre at de kommer hjem til oss etterpå, for huset står som sagt på hodet. Jeg har minustid på jobb, så jeg har ikke tid til å ta fri etter 1330, jeg må jobbe hjemmefra, så jeg kan ikke rydde som en gal de timene... (men i det minste ta meg tid til å starte vaskemaskina) så jeg må sende noe meldinger der også. Det er bare dumt om de går hjem til oss for så å måtte bryte opp etter 10-15 minutter for å hente lillesøster og kjøre mormor hjem, da vil han ikke gå for han er igang med å forklare noe lego, tipper jeg. Jeg får heller hente dem alle på skolen, deretter bhg og frakte mamma hjem.
Matt bare av tanken. Vi var jo på skolen, med mine foreldre og min farmor i går kveld!!! Hva tenker sfo på, liksom??