Felles skravle 2015

Bra!:)

Her har jeg vært på nattåpent handlesenter fra 20-22. Gåen!! Såååå mye folk. Kjøpte ingenting. Men var deilig å komme seg litt opp av sofaen - som har blitt godt brukt siste ukene:o
Tror det var noe slikt her også nå... men har ikke giddet ut i dag :D

Stemmer det.
Den hadde jeg helt glemt.
Hvordan gikk det med den?

Kaka ble god den

På skoleplassen, etter at vi hadde båret den med oss hele veien, fant øillesøster ut "jeg vil ha et stykke" og åpnet tina. Plasttine av typen "fat under, lokk over, holdes i lokket men bunnen er låst på to sider. Jepp, hun åpnet, og bunnen falt ut....

HELDIGVIS sto kakestykkene på bakepapir, og falt rett ned og ikke av, klissete som den var, så vi kunne forsiktig løfte kaka opp på fatet igjen og levere den inn uten synlig skade.

Bra!:)

Her har jeg vært på nattåpent handlesenter fra 20-22. Gåen!! Såååå mye folk. Kjøpte ingenting. Men var deilig å komme seg litt opp av sofaen - som har blitt godt brukt siste ukene:eek:

Jeg var i fjor, sykt mye folk Jeg hadde VIRKELIG ikke orket å dra dit uten å ha spesifikke handleplaner på en kveld som dette altså. I år orket jeg ikke, etter det skolegreiene, mannen nylig kommet hjem, og nå er det natta. Det er åpent til 12, men neitakk

God morgen.

Fredag.

Muligens 1 dpo, i så fall med dårlig oppdekking av dagene i forkant... Vi får se.

God morgen. Her er jeg snart 1 dpo også.. temp opp i dag... så får vi se om den holder seg oppe til søndag :) håper dere har fått lagt inn nok aksjeer til at spiren sitter :) nå skal vi inn i august :)
Jeg får i så fall termin er par dager før guttungen min blir sju.

Jeg får i så fall termin er par dager før guttungen min blir sju.
Så morro får termin ca 14 før min egen ;) får bare passe på å legge inn aksjeer i helgen her :) jeg å frøkena ligger å koser oss i senga enda. Men vi må vel komme oss opp å spise litt mat :)

Heldigvis fredag ja!:) det blir godt med helg!:)
Stressa!!

På alt annet enn jobb -oppgaver. Deadline i dag, leverte i går. Ny deadline om ei uke, men god tid til oppgavene.

Men huset står på hodet. Det er julebord i morgen og jeg aner ikke hva jeg skal ha på meg (minner meg på å sende noen meldinger om det...) Jeg skal visst hente min mor, og muligens bestemor, og kjøre dem til besteforeldrekafe på sfo klokka 14. Og hindre at de kommer hjem til oss etterpå, for huset står som sagt på hodet. Jeg har minustid på jobb, så jeg har ikke tid til å ta fri etter 1330, jeg må jobbe hjemmefra, så jeg kan ikke rydde som en gal de timene... (men i det minste ta meg tid til å starte vaskemaskina) så jeg må sende noe meldinger der også. Det er bare dumt om de går hjem til oss for så å måtte bryte opp etter 10-15 minutter for å hente lillesøster og kjøre mormor hjem, da vil han ikke gå for han er igang med å forklare noe lego, tipper jeg. Jeg får heller hente dem alle på skolen, deretter bhg og frakte mamma hjem.

Matt bare av tanken. Vi var jo på skolen, med mine foreldre og min farmor i går kveld!!! Hva tenker sfo på, liksom??

God morgen damer! Sover fra ca 22:30 til nå.. ulikt meg :-) trengte det nok!

God morgen! Ser dere allerede har vært oppe i flere timer her :)

Her nytes en lat morgen foran tven:)

Huff.. glad jeg kan sove litt lenger noen dager, men kjenner på dårlig samvittighet.. liker ikke å være sykemeldt, men etter to dager på arbeid bruker jeg den neste på å sove mye av dagen.. bekkenet tåler jobb for øyeblikket (ble mye bedre etter behandling), men er bare helt utslitt.. gruer meg til neste legetime hvor jeg må ta en ny avgjørelse på hvor mye jeg skal jobbe..

Stressa!!

På alt annet enn jobb -oppgaver. Deadline i dag, leverte i går. Ny deadline om ei uke, men god tid til oppgavene.

Men huset står på hodet. Det er julebord i morgen og jeg aner ikke hva jeg skal ha på meg (minner meg på å sende noen meldinger om det...) Jeg skal visst hente min mor, og muligens bestemor, og kjøre dem til besteforeldrekafe på sfo klokka 14. Og hindre at de kommer hjem til oss etterpå, for huset står som sagt på hodet. Jeg har minustid på jobb, så jeg har ikke tid til å ta fri etter 1330, jeg må jobbe hjemmefra, så jeg kan ikke rydde som en gal de timene... (men i det minste ta meg tid til å starte vaskemaskina) så jeg må sende noe meldinger der også. Det er bare dumt om de går hjem til oss for så å måtte bryte opp etter 10-15 minutter for å hente lillesøster og kjøre mormor hjem, da vil han ikke gå for han er igang med å forklare noe lego, tipper jeg. Jeg får heller hente dem alle på skolen, deretter bhg og frakte mamma hjem.

Matt bare av tanken. Vi var jo på skolen, med mine foreldre og min farmor i går kveld!!! Hva tenker sfo på, liksom??
Må ikke stresse sånn.. vi vil jo at spiren skal sitte :)

Back
Topp