Felles skravle 2015

God morgen. Då var eg og våken :P Søve så sykt lenge om dagen, men søv jo ikkje 100% om natta no så kanskje derfor. Våkner til ei aktiv lita ei...herlig :D❤️

Jeg leste nylig at forskning tyder på at 'stress don't cause infertility, infertility cause stress'
Eg vart gravid på samme tid som eg vart sjukmeldt for stress på jobben, så her spelte det inga rolle at eg var stressa allefall :)

Nå har jeg vært å kjøpt ferdig adventsgavene til frøkena. Endelig... har funnet meg strømpebukse til helgen også.. huff så trett jeg er. Sovet dårlig de siste nettene. Er vant til at frøkena kommer inn på rommet tidlig på natten, men de siste nettene har hun kommet på tidlig morgenen. Skulle jo egentlig få sovet bedre da :)

JEg HAR gått fra jobb jeg

Så var det bare å finne motvasjon til en times hjemmekontor da...

JEg... ehh... fant ikke den motivasjonen, ser jeg...

Hei igjen! Kommet meg opp på hytta og lagt meg noe timer.. kroppen er sliten etter et par timer shopping på moa idag.. var på barnas hus og babycomfort og fikk anbefalt to ulike vogner.. så har jeg noe å vise mannen neste gang :-)

Hei igjen! Kommet meg opp på hytta og lagt meg noe timer.. kroppen er sliten etter et par timer shopping på moa idag.. var på barnas hus og babycomfort og fikk anbefalt to ulike vogner.. så har jeg noe å vise mannen neste gang :-)
Hvilke to vogner? De har jo ganske forskjellig utvalg

Hvilke to vogner? De har jo ganske forskjellig utvalg
Barnas hus: buggabo buffalo
Babycomfort; emmajunga city cross

Tar gjerne imot anbefalinger.. vil ha en som tåler terreng godt og er stabil, samt tar liten plass i bilen og er lett å løfte opp.. 4 hjul er et must

Back
Topp