Hehe.. nei det er ikke så enkelt når det nærmer seg helgJEg... ehh... fant ikke den motivasjonen, ser jeg...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe.. nei det er ikke så enkelt når det nærmer seg helgJEg... ehh... fant ikke den motivasjonen, ser jeg...
Citycross har jeg hørt mye positivt om. Kjenner mange som har den og er veldig fornøydeBarnas hus: buggabo buffalo
Babycomfort; emmajunga city cross
Tar gjerne imot anbefalinger.. vil ha en som tåler terreng godt og er stabil, samt tar liten plass i bilen og er lett å løfte opp.. 4 hjul er et must
Citycross har jeg hørt mye positivt om. Kjenner mange som har den og er veldig fornøyde
Vi har emmaljunga edge duo. Er veldig fornøyd med den. Stor bag... så baby kunne ligge i den helt til hun kravlet ut av denOk. Jeg likte best den andre, men skal undersøke litt til![]()
Den vi også hadde til de to første, og kommer til å ha den igjenVi har emmaljunga edge duo. Er veldig fornøyd med den. Stor bag... så baby kunne ligge i den helt til hun kravlet ut av den![]()
Ja det er mye snedige nye løsninger. Greit å ta en som er lettest mulig. For vognen er tung å løfte ut og inn av bilenDen vi også hadde til de to første, og kommer til å ha den igjen
Bare at denne gang har jeg lyst på et annet understell
Å nei du, jeg skal ha det det DeLuxe Chrome under stelletJa det er mye snedige nye løsninger. Greit å ta en som er lettest mulig. For vognen er tung å løfte ut og inn av bilen
Bugaboo er sikkert grei å trille, men det at jeg synes den er så fryktelig stygg hindrer meg i og teste denOk. Jeg likte best den andre, men skal undersøke litt til![]()
Bugaboo er sikkert grei å trille, men det at jeg synes den er så fryktelig stygg hindrer meg i og teste den![]()
Det er så fint, men det likte ikke samboÅ nei du, jeg skal ha det det DeLuxe Chrome under stellet
Elsker det
Jaa! Alt for lavtHehe..
På det er jeg 110% enig med deg, og så syns jeg bagen kommer så langt ned...
Den skal vi og ha, i fargen DallasVi har emmaljunga edge duo. Er veldig fornøyd med den. Stor bag... så baby kunne ligge i den helt til hun kravlet ut av den![]()
Det er så fint, men det likte ikke sambo![]()
Hvilket understell?Den skal vi og ha, i fargen Dallas![]()
Classic chrome, valgt av samboHvilket understell?
Vi er enda ikke helt sikker på om vi skal kjøpe helt ny vogn, eller bare nytt understell.Classic chrome, valgt av sambojeg ville helst ha det med større jul. Jeg fikk viljen min med farge, han med understell. Vi ble fornøyde med den lōsningen
![]()
Mamma og pappa tilbydde seg ā kjøpe vognen til ossVi er enda ikke helt sikker på om vi skal kjøpe helt ny vogn, eller bare nytt understell.
Har ikke hatt tid til å se på den gamle enda.
Har mest lyst på en helt ny en, men den koster rett så mye og dette er tross alt siste barnet..
Det hadde ikke jeg takket nei til.Mamma og pappa tilbydde seg ā kjøpe vognen til ossmen jeg takket pent nei. Har ikke samvittighet til det. Dyr vogn. Blir for mye å ta imot. Mem fin tanke av de
![]()
De kan få hjelpe litt, men ikke hele. Mamma er uføre og vi tjener bedre. Ja vi har mer lån og utgifter, men det føles liksom feilDet hadde ikke jeg takket nei til.
Er veldig mange som får vognen av familien når de venter første.
Da skjønner jeg det litt bedre..De kan få hjelpe litt, men ikke hele. Mamma er uføre og vi tjener bedre. Ja vi har mer lån og utgifter, men det føles liksom feil