Felles skravle 2015

Da gidder jeg ikke mer og drar fra jobb

Åååh! Deeeet fikk jeg lyst på! Dårlig gjort å friste:p her er ingenting å kose seg med:/

Kjøpte inn og ordnet oss en del kos i går gitt. Trøstespising er jo egentlig ikke så lurt, men men. :rolleyes:

Gikk det galt igjen, det hadde jeg ikke fått med meg :(

Nå ble jeg virkelig lei meg på deres veiene.
Håper virkelig operasjonen virker.

Ja. Svakere strek plutselig i går morges, og negativ i dag. :( Gikk raskt ned hcg nå, så da venter jeg bare på blødningen, men det tar sikkert litt tid. Sluttet med trippel-dosen med Lutinus i dag, og vanligvis tar det jo tre dager etter jeg slutter med Lutinus før tr kommer, sånn vanligvis. Så det kan sikkert ta tid nå og. Kommer til å be om hjelp om jeg ikke blør innen onsdag.

Ja. Svakere strek plutselig i går morges, og negativ i dag. :( Gikk raskt ned hcg nå, så da venter jeg bare på blødningen, men det tar sikkert litt tid. Sluttet med trippel-dosen med Lutinus i dag, og vanligvis tar det jo tre dager etter jeg slutter med Lutinus før tr kommer, sånn vanligvis. Så det kan sikkert ta tid nå og. Kommer til å be om hjelp om jeg ikke blør innen onsdag.
Har så mye jeg ønsker å få sagt, men finner ikke ord.
Sitter med stor klump i halsen akkurat nå.

Ta vare på hverandre

Her er masse fisk, pingvinene og altså nå sel. Kjekt. Ungene kan fiske krabbe med reker (og slipper ut igjen om de mot formodning biter på) eller mate fisk, til bestemte tider. Det er show bak et diget vindu (ut i det fri) hvor en dykker mater fisk, og mye annet gøy.
Det er helt topp det akvariet der:)

Neiiii :(
Klemmer i fleng til deg, livet er jamen ikke rettferdig.

Vi haar vært på julemarked(ikke bra) + en tur på Hadeland glassverk , jeg ønsker meg myye i den juleetasjen deres.

Nå er mannen , poden + en av podens kompiser på badeland.

Vi haar vært på julemarked(ikke bra) + en tur på Hadeland glassverk , jeg ønsker meg myye i den juleetasjen deres.

Nå er mannen , poden + en av podens kompiser på badeland.
Åååå, jeg ELSKER Hadeland glassverk :)
Riktig nok pleier vi å ta en tur dit på sommeren når de har de dyrene der.
Handler da de første julegavene.

Kan fint forestille meg at et julemarked der både vil være fantastisk og bli dyrt

Åååå, jeg ELSKER Hadeland glassverk :)
Riktig nok pleier vi å ta en tur dit på sommeren når de har de dyrene der.
Handler da de første julegavene.

Kan fint forestille meg at et julemarked der både vil være fantastisk og bli dyrt
De har bare en juleetasje, men mye fint fra SIA der, dyrt også;)
Julemarked var vi på litt lenger borti gata der.

De har bare en juleetasje, men mye fint fra SIA der, dyrt også;)
Julemarked var vi på litt lenger borti gata der.

De har mye juleting på sommeren også.
Ja, det er dyrt, men det er de merkene de føret.
Dog, det er billigere der enn om man skulle ha kjøpt tilsvarende varer på for eksempel glassmagasinet.
Juleting er forresten enda billigere på sommeren :)

Hallo damer! :) Hva gjør dere i dag?

Back
Topp