God morgen jenter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for oppdateringOppdatert 07:44
4. onemoretime: 1838
6. Kengu: 1660
11. Lykkeliten: 1405
17. Lilleblomst (Mars2015): 1076
19. EJ: 875
22. Sara: 782
23. Musemor med to små og en i magen: 778
26. trinebeth: 620
30. Fiona84: 538 (ligger 18 innlegg foran 31. plassen)
34. FruJohnsen: 502 (ligger 36 innlegg bak 30. plassen)
53. Twinkle: 300
57. Huleboer: 274
67. Liisjja: 221
78. Molly: 203
92. Gretehelenl: 170
Lovebelly
30. plassen har 538
31. plassen har 520
35. plassen har 483
40. plassen har 402
100. plassen har 160
Når denne dagen er over har det gått 53 % av november, tilsvarende 640 av 1200 innlegg. Foreløpig er de 24 øverste på listen allerede forbi dagens mål.
I november er det 3 ekstra premier som trekkes blant de som ligger på topp 30 og har mer enn 1200 innlegg når måneden er slutt.
Si ifra om jeg skal ta deg med på mine oppdateringer, uansett om målet er topp 100 eller topp 30/1200.Quote meg gjerne så jeg ser at du vil med.
Oppdateringer skjer for tiden omtrent hver 4. time, jeg skal prøve å få til hvert fall 1-2 ganger per dag.
Nå har 30. plassen ca 36 innlegg i snitt per dag (538 / 15 dager), tilsvarende omtrent 1075 innlegg etter 30 dager.
Først spise, og så må jeg på jobb.Hva er planen for dagen jenter?
Burde tatt meg en tur på jobb jeg og, men orker ikke.Først spise, og så må jeg på jobb.
Etter det får vi se hvor tidlig jeg blir ferdig
Det har vi diskutert rundt frokostbordet her. Ungene fikk velge litt mellom akvariet og svømmehallen i formiddag. Det ble bading, så da ser vi om vi kommer oss i akvariet neste helg. (det spørs, et julebord på lørdagen. Så litt avhengig av om mine foreldre vil passe ungene hos oss (=vi har dem fra litt vel tidlig søndag morgen) eller seg...Hva er planen for dagen jenter?
Akvariet er så koselig. Pingvinene er såå søte!Det har vi diskutert rundt frokostbordet her. Ungene fikk velge litt mellom akvariet og svømmehallen i formiddag. Det ble bading, så da ser vi om vi kommer oss i akvariet neste helg. (det spørs, et julebord på lørdagen. Så litt avhengig av om mine foreldre vil passe ungene hos oss (=vi har dem fra litt vel tidlig søndag morgen) eller seg...
I ettermiddag skal mannen på jobb en tur, og da får vi se hva jeg og ungene gjør. Enten besøker vi noen, eller så er vi her og koser oss. Rydde stuegulvet for lego så vi kan ta opp turnematta kanskje. Vi får se
Hva er planen for dagen jenter?
Det har vi diskutert rundt frokostbordet her. Ungene fikk velge litt mellom akvariet og svømmehallen i formiddag. Det ble bading, så da ser vi om vi kommer oss i akvariet neste helg. (det spørs, et julebord på lørdagen. Så litt avhengig av om mine foreldre vil passe ungene hos oss (=vi har dem fra litt vel tidlig søndag morgen) eller seg...
I ettermiddag skal mannen på jobb en tur, og da får vi se hva jeg og ungene gjør. Enten besøker vi noen, eller så er vi her og koser oss. Rydde stuegulvet for lego så vi kan ta opp turnematta kanskje. Vi får se
Ingen snø i sikte her heller og 11 grader ute!Kanskje montere noen strikkearbeid. Jeg burde egentlig rydde litt mer i hagen som jeg ikke har fått gjort klart til vinteren, men jeg tror ikke jeg gidder, det er så surt ute i dag. Og ikke noe snø i sikte.![]()
Ingen snø i sikte her heller og 11 grader ute!![]()
Vi har heller ikke sett selene, så vi må komme oss dit snartAkvariet er så koselig. Pingvinene er såå søte!har ikke vært å sett på selene enda, men sikkert like søte dem
![]()
Vi tok del en av å rydde bort "drivhuset" i går, plantene er kastet, så vi må demontere selve huset og koste. Ikke i dag tenker jegKanskje montere noen strikkearbeid. Jeg burde egentlig rydde litt mer i hagen som jeg ikke har fått gjort klart til vinteren, men jeg tror ikke jeg gidder, det er så surt ute i dag. Og ikke noe snø i sikte.![]()
Vi tok del en av å rydde bort "drivhuset" i går, plantene er kastet, så vi må demontere selve huset og koste. Ikke i dag tenker jeg
Her er masse fisk, pingvinene og altså nå sel. Kjekt. Ungene kan fiske krabbe med reker (og slipper ut igjen om de mot formodning biter på) eller mate fisk, til bestemte tider. Det er show bak et diget vindu (ut i det fri) hvor en dykker mater fisk, og mye annet gøy.Akvarier er stilig, men lite av det i denne delen av Norge. Det er visst ett i Drøbak, men der har de bare vanlige norsken det fisk og bunndyr tror jeg.
Ingen tro på snø, neiIngen snø i sikte her heller og 11 grader ute!![]()
Her er masse fisk, pingvinene og altså nå sel. Kjekt. Ungene kan fiske krabbe med reker (og slipper ut igjen om de mot formodning biter på) eller mate fisk, til bestemte tider. Det er show bak et diget vindu (ut i det fri) hvor en dykker mater fisk, og mye annet gøy.
Regn er ikke noe særlig når man holder på i hagen :/Her er det vel en god del pluss, og surt og duskregn. Ikke fristende hagevær. Det er meldt opphold flere dager til uka, så jeg får heller ta det i løpet av uka.![]()
Regn er ikke noe særlig når man holder på i hagen :/