Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har noen frister jeg må overholde.Burde tatt meg en tur på jobb jeg og, men orker ikke.
At du er den som har mest er ikke helt riktig :/ håper de reduserer til deg snartJeg har noen frister jeg må overholde.
Er 3. helgen på rad jeg må jobbe, nå.
Har sagt i fra at ved tanke på at jeg også begynner å bli sliten av denne graviditeten kan jeg ikke fortsette i det tempoet jeg har nå så veldig mye lenger.
Jeg har en god sjef, og de var helt enig.
Vi skal se på hva som kan gjøres og ta en prat.
Nå er jeg også en av de som har flest saker på jobb.
Her er det ikke noe problem å si i fra.At du er den som har mest er ikke helt riktig :/ håper de reduserer til deg snarthar også for mye å gjøre og forventninger til meg. Bra det er medarbeidersamtale snart hvor jeg kan nevne at jeg blir raskere sliten og tempoet bør ned et hakk
![]()
Vært på akvarie mange ganger uten små jegJa. Må bare få barn først.![]()
Vært på akvarie mange ganger uten små jeg![]()
Hehe, nei det hadde kanskje ikke jeg gjort hellerJa, det har jeg og, men jeg tror ikke vi drar på Norges-ferie med akvarie som hovedmål for turen, uten barn.![]()
Hvordan går det med dere i dag. Her har frøkena kresjet med bordkanten og fått en stor overleppe.Vis vedlegget 88831
Nei tror ikke det var så godt heller. Vondt å ha mat i munnen sier hunStakkars liten, det så ikke noe godt ut. <3
Nei tror ikke det var så godt heller. Vondt å ha mat i munnen sier hun
Nei er ikke det. Fikk ett skikkelig kutt på innsiden av leppen.Skjønner jeg godt, det svir vel. Ikke noe godt å spise når man er sår i munn.
Da har vi vært i svømmehallen for andre helg på rad.
Lillesøster, hun var skeptisk i starten, men kastet seg etterhvert ut i vannet, trygg på at noen tok mot henne. Plask og kav, masse gøy og god vanntrening. Og storebror... joda han lot seg bestikke til å dykke hodet under vann mot løfte om is til dessert. Men han er mindre villig i vannet enn henne, jevnt over
Tro ikke hun syns det var så godtAu da det så ikke godt ut
Ja, det er jo søndag.Høres jo egentlig ut som det gikk ganske bra da.Om enn med is til dessert, men det er jo søndag da.
![]()