Felles skravle 2015

Burde tatt meg en tur på jobb jeg og, men orker ikke.
Jeg har noen frister jeg må overholde.
Er 3. helgen på rad jeg må jobbe, nå.
Har sagt i fra at ved tanke på at jeg også begynner å bli sliten av denne graviditeten kan jeg ikke fortsette i det tempoet jeg har nå så veldig mye lenger.

Jeg har en god sjef, og de var helt enig.
Vi skal se på hva som kan gjøres og ta en prat.
Nå er jeg også en av de som har flest saker på jobb.

Jeg har noen frister jeg må overholde.
Er 3. helgen på rad jeg må jobbe, nå.
Har sagt i fra at ved tanke på at jeg også begynner å bli sliten av denne graviditeten kan jeg ikke fortsette i det tempoet jeg har nå så veldig mye lenger.

Jeg har en god sjef, og de var helt enig.
Vi skal se på hva som kan gjøres og ta en prat.
Nå er jeg også en av de som har flest saker på jobb.
At du er den som har mest er ikke helt riktig :/ håper de reduserer til deg snart:) har også for mye å gjøre og forventninger til meg. Bra det er medarbeidersamtale snart hvor jeg kan nevne at jeg blir raskere sliten og tempoet bør ned et hakk:)

At du er den som har mest er ikke helt riktig :/ håper de reduserer til deg snart:) har også for mye å gjøre og forventninger til meg. Bra det er medarbeidersamtale snart hvor jeg kan nevne at jeg blir raskere sliten og tempoet bør ned et hakk:)
Her er det ikke noe problem å si i fra.
Jeg har en stor sak jeg må bli ferdig med nå som har kommet litt på helene på grunn av en annen stor sak sak som tok mye tid og krefter.
Har en avtale om at når jeg er ferdig med denne, som jeg ønsker å avslutte selv, skal vi gå gjennom det jeg har og legge en plan over hva vi skal gjøre.
De ønsker ikke at jeg skal gå på en smell

Vel. Det ble ikke noe fornuftig hittil i dag hvert fall. Ble å høre på musikk istedet. <3 Musikk-terapi.

"Maybe one day you'll understand why
Everything you touch surely dies"

Let her go, Passenger ♥

Hvordan går det med dere i dag. Her har frøkena kresjet med bordkanten og fått en stor overleppe.1416141323958.jpg

Nei tror ikke det var så godt heller. Vondt å ha mat i munnen sier hun

Skjønner jeg godt, det svir vel. Ikke noe godt å spise når man er sår i munn.

Au da det så ikke godt ut

Da har vi vært i svømmehallen for andre helg på rad.

Lillesøster, hun var skeptisk i starten, men kastet seg etterhvert ut i vannet, trygg på at noen tok mot henne. Plask og kav, masse gøy og god vanntrening. Og storebror... joda han lot seg bestikke til å dykke hodet under vann mot løfte om is til dessert. Men han er mindre villig i vannet enn henne, jevnt over

Da har vi vært i svømmehallen for andre helg på rad.

Lillesøster, hun var skeptisk i starten, men kastet seg etterhvert ut i vannet, trygg på at noen tok mot henne. Plask og kav, masse gøy og god vanntrening. Og storebror... joda han lot seg bestikke til å dykke hodet under vann mot løfte om is til dessert. Men han er mindre villig i vannet enn henne, jevnt over

Høres jo egentlig ut som det gikk ganske bra da. :) Om enn med is til dessert, men det er jo søndag da. :p

Back
Topp