Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Åååh! Deeeet fikk jeg lyst på! Dårlig gjort å fristeJeg har spist brownies med krem etter lunsj.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååh! Deeeet fikk jeg lyst på! Dårlig gjort å fristeJeg har spist brownies med krem etter lunsj.![]()
Åååh! Deeeet fikk jeg lyst på! Dårlig gjort å fristeher er ingenting å kose seg med:/
Trøstespising er lov <3Kjøpte inn og ordnet oss en del kos i går gitt. Trøstespising er jo egentlig ikke så lurt, men men.![]()
Trøstespising er lov <3![]()
JaHaha.. Like greit det var kombinert med helg da, så ble det både helgekos og trøstespising på en gang i det minste.![]()
Jahihi
Ser random filmer på nettflix. Har vasket litt klær, og lest litt bok. Sløøøøve dag. Når sambo er bortreist blir søndagene ekstra stilleHva gjør du i ettermiddag da?
Gikk det galt igjen, det hadde jeg ikke fått med megKjøpte inn og ordnet oss en del kos i går gitt. Trøstespising er jo egentlig ikke så lurt, men men.![]()
Gikk det galt igjen, det hadde jeg ikke fått med meg
Nå ble jeg virkelig lei meg på deres veiene.
Håper virkelig operasjonen virker.
Har så mye jeg ønsker å få sagt, men finner ikke ord.Ja. Svakere strek plutselig i går morges, og negativ i dag.Gikk raskt ned hcg nå, så da venter jeg bare på blødningen, men det tar sikkert litt tid. Sluttet med trippel-dosen med Lutinus i dag, og vanligvis tar det jo tre dager etter jeg slutter med Lutinus før tr kommer, sånn vanligvis. Så det kan sikkert ta tid nå og. Kommer til å be om hjelp om jeg ikke blør innen onsdag.
Det er helt topp det akvariet derHer er masse fisk, pingvinene og altså nå sel. Kjekt. Ungene kan fiske krabbe med reker (og slipper ut igjen om de mot formodning biter på) eller mate fisk, til bestemte tider. Det er show bak et diget vindu (ut i det fri) hvor en dykker mater fisk, og mye annet gøy.
Ja. Svakere strek plutselig i går morges, og negativ i dag.Gikk raskt ned hcg nå, så da venter jeg bare på blødningen, men det tar sikkert litt tid. Sluttet med trippel-dosen med Lutinus i dag, og vanligvis tar det jo tre dager etter jeg slutter med Lutinus før tr kommer, sånn vanligvis. Så det kan sikkert ta tid nå og. Kommer til å be om hjelp om jeg ikke blør innen onsdag.
Uff da, stakkarsHvordan går det med dere i dag. Her har frøkena kresjet med bordkanten og fått en stor overleppe.Vis vedlegget 88831
Åååå, jeg ELSKER Hadeland glassverkVi haar vært på julemarked(ikke bra) + en tur på Hadeland glassverk , jeg ønsker meg myye i den juleetasjen deres.
Nå er mannen , poden + en av podens kompiser på badeland.
De har bare en juleetasje, men mye fint fra SIA der, dyrt ogsåÅååå, jeg ELSKER Hadeland glassverk
Riktig nok pleier vi å ta en tur dit på sommeren når de har de dyrene der.
Handler da de første julegavene.
Kan fint forestille meg at et julemarked der både vil være fantastisk og bli dyrt
De har bare en juleetasje, men mye fint fra SIA der, dyrt også
Julemarked var vi på litt lenger borti gata der.
Venter på at mannen skal komme hjemHallo damer!Hva gjør dere i dag?