Felles skravle 2015

Min yngdlingsfalge e loooooosa. Stoleblol sin yndlingsfalge e blå. Å mamma sin e lilla! kan jentungen forklare.
Haha så søt... da blir det lilla for det er en blanding av looosa og blå ;)

For å si det sånn... jeg var gravid med første. Vi var på omvisning på sykehuset. Så holdt jm oppen baby og sa "gjett hvor stor denne er da". Jeg avsto fra å tippe siden jeg visste fasiten på grammet (jobbet sammen med faren) men den ungen var over 5 kilo den dagen han ble født.

Det er ganske stort, altså.

Mine har vært halvannen kilo lettere...

For å si det sånn... jeg var gravid med første. Vi var på omvisning på sykehuset. Så holdt jm oppen baby og sa "gjett hvor stor denne er da". Jeg avsto fra å tippe siden jeg visste fasiten på grammet (jobbet sammen med faren) men den ungen var over 5 kilo den dagen han ble født.

Ei venninne fødte en gutt på over 5 kg... Min var jo reneste knøttet med sine 2,5 kg.

Haha så søt... da blir det lilla for det er en blanding av looosa og blå ;)

Ja, ikke sant? DET kan jeg fortelle henne en dag.

Lilla har vært min favoritt siden jeg var lita da.

Farmville.

Og litt googling om ivf. Som bare føles mindre og mindre og mindre aktuelt så å "prate om det" kan fort bli meg som forteller mannen hvorfor det ikke er aktuelt. Jeg burde kanskje ha et litt mer åpent sinn....

Du burde kanskje vente til etter tr har dratt?

Jeg er livredd for at han blir 5 kg :o faren var 5 kg, jeg var 3 så håper han arver meg :p

Snart oppdatering no igjen:D var borte ein halvtime her, og det var meir enn eg gadd å lese gjennom for å seie det slik:p

Mine har vært 2,7 og 2,9 kg.
Håper på en over 3 kg denne gang

Back
Topp