Du går egentlig ikke glipp av noe spesielt![]()
Ikke ? Hvis jeg er borte litt så kommer ikke jeg inn i samtalen igjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du går egentlig ikke glipp av noe spesielt![]()
Det er hvertfall min unnskyldningAh det var derfor jja..
Da er det vel bare å starte et nytt tema daIkke ? Hvis jeg er borte litt så kommer ikke jeg inn i samtalen igjen
Ja, de andre snakker om skravletrøkk. Så da må jeg visst det.![]()
Haha.. nei de er ikke så alt for store. De er akkurat passeTror jeg er rar, jeg.
Sitter og ser på fødestuen og syns alle babyene ser så store ut..
Nyfødte er da ikke store de..
Hva ble du distrahert av?
Sitter liksom å tenker.Haha.. nei de er ikke så alt for store. De er akkurat passe![]()
Fin unnskyldning detDet er hvertfall min unnskyldning![]()
Ble dettebrødskiver med leverpostei, majones og agurk også ei skål med corn flakes
![]()
Farmville.
Og litt googling om ivf. Som bare føles mindre og mindre og mindre aktuelt så å "prate om det" kan fort bli meg som forteller mannen hvorfor det ikke er aktuelt. Jeg burde kanskje ha et litt mer åpent sinn....
Krysser alt jeg har for at det ikke er krise! Må bare håpe på det. Hatt henne i 8,5 år.Uff, man blir så innmari gla i dyra sine... får skikkelig vondt av deg nå![]()
Ja.. har bestandig vært glad i lilla.![]()
Krysser sammen med degKrysser alt jeg har for at det ikke er krise! Må bare håpe på det. Hatt henne i 8,5 år.
2Hehe..
Høres kjent ut.
Vanlig Farmville eller Farmville2?
Lilla er jeg fryktelig glad i åMin yngdlingsfalge e loooooosa. Stoleblol sin yndlingsfalge e blå. Å mamma sin e lilla! kan jentungen forklare.
Hihi... ser for deg en giga bebiSitter liksom å tenker.
Oi, den må da være 4,5 kg....
Og så er den kun 3,2 kg....
Fult mulig jeg bare husker mine som mindre enn de egentlig var
Er vel ikke bare en samtale her??Da er det vel bare å starte et nytt tema da![]()
Da er det vel bare å starte et nytt tema da![]()
Er også Famville 2 jeg spiller...2
Ja, også spiller jeg village life også, men det har jeg ikke åpnet i kveld
Bare å hoppe inn detIkke ? Hvis jeg er borte litt så kommer ikke jeg inn i samtalen igjen