Haha så søt... da blir det lilla for det er en blanding av looosa og blåMin yngdlingsfalge e loooooosa. Stoleblol sin yndlingsfalge e blå. Å mamma sin e lilla! kan jentungen forklare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha så søt... da blir det lilla for det er en blanding av looosa og blåMin yngdlingsfalge e loooooosa. Stoleblol sin yndlingsfalge e blå. Å mamma sin e lilla! kan jentungen forklare.
Her foregãr det mangeEr vel ikke bare en samtale her??![]()
Haha såppasSkivene skal du få ha i fred, du har klart å ha på tre ingredienser jeg ikke liker... Det ser godt ut da, det skal du ha![]()
Takk!Krysser sammen med deg![]()
Hatt min hest siden den var 2 år, den er 21 nå![]()
Er også Famville 2 jeg spiller...
Spilt det *litt* for lenge.
Er på level 89![]()
Ja men er ikke så godt med respons på de![]()
Ei venninne fødte en gutt på over 5 kg... Min var jo reneste knøttet med sine 2,5 kg.For å si det sånn... jeg var gravid med første. Vi var på omvisning på sykehuset. Så holdt jm oppen baby og sa "gjett hvor stor denne er da". Jeg avsto fra å tippe siden jeg visste fasiten på grammet (jobbet sammen med faren) men den ungen var over 5 kilo den dagen han ble født.
Det er ganske stort, altså.
Mine har vært halvannen kilo lettere...
Haha så søt... da blir det lilla for det er en blanding av looosa og blå![]()
Farmville.
Og litt googling om ivf. Som bare føles mindre og mindre og mindre aktuelt så å "prate om det" kan fort bli meg som forteller mannen hvorfor det ikke er aktuelt. Jeg burde kanskje ha et litt mer åpent sinn....
5kg er eg glad for at eg slapp å føde!! Syns det var meir enn nok med 3.4 :-DEi venninne fødte en gutt på over 5 kg... Min var jo reneste knøttet med sine 2,5 kg.
Spiller på FB eller Zynga?Ahh, jeg er bare 65...
Haha såppasdet var godt gjort
Oh yes, mister oversikten jeg.Her foregãr det mange![]()
Jeg er livredd for at han blir 5 kgFor å si det sånn... jeg var gravid med første. Vi var på omvisning på sykehuset. Så holdt jm oppen baby og sa "gjett hvor stor denne er da". Jeg avsto fra å tippe siden jeg visste fasiten på grammet (jobbet sammen med faren) men den ungen var over 5 kilo den dagen han ble født.
Ja jeg er glad min ikke var så stor..5kg er eg glad for at eg slapp å føde!! Syns det var meir enn nok med 3.4 :-D
Mine har vært 2,7 og 2,9 kg.For å si det sånn... jeg var gravid med første. Vi var på omvisning på sykehuset. Så holdt jm oppen baby og sa "gjett hvor stor denne er da". Jeg avsto fra å tippe siden jeg visste fasiten på grammet (jobbet sammen med faren) men den ungen var over 5 kilo den dagen han ble født.