Dersom du spiller på Zynga kan du få egne spill "venner" der (behøver ikke skrive noe i profilen).
Du får mange flere å besøke, og hjelp til oppdrag...
Du fortsetter fra der du er nå
https://zyngagames.com/play/farmville-two/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ei venninne fødte en gutt på over 5 kg... Min var jo reneste knøttet med sine 2,5 kg.
Tror ikke du har falt så mye.Spent på hvor langt ned jeg har falt
Skinke er godt men ikke tomat. Cherrytomat liker jeg daMye annet rart. Men heller skinke og tomat enn leverpostei og agurk, altså
Dersom du spiller på Zynga kan du få egne spill "venner" der (behøver ikke skrive noe i profilen).
Du får mange flere å besøke, og hjelp til oppdrag...
Du fortsetter fra der du er nå
https://zyngagames.com/play/farmville-two/
Jeg er livredd for at han blir 5 kgfaren var 5 kg, jeg var 3 så håper han arver meg
![]()
Tror ikke du har falt så mye.
Revne kan man gjøre uansett..Ja ikke vet jeg, er bare redd for å revne jeg![]()
Aner ikkeHehe ja men nå har jeg ikke noe å si
Hva skal folk i helgen ?
Voksiposearge er jeg ferdig med, babystr diskuterer jeg nå, spill gidder jeg ikkeDet er voksipose farge... baby størrelse og hest mener jeg... og spill på fb
Skinke er godt men ikke tomat. Cherrytomat liker jeg da
Har dei vore fødde for tidlig?
Halloweenparty med 3.klassinger på fredag, kino lørdag + besøk til svoger og svigerinne.Hehe ja men nå har jeg ikke noe å si
Hva skal folk i helgen ?
Ikke si sånn daDet er mest vanlig å arve vekten fra far, og dessuten blir babyene i snitt større for hver gang man føder (altså i snitt vil nummer 2 veie mer enn nummer 1, og nummer 3 mer enn nummer 2 osv.
Noen grunn til at du har lyst på det?Gutten kom på termindatoen, 2735 g.
Jentungen kom 13 dager før, 2960 g.
På jentungen hadde jeg også svangerskapsdiabetes og da skal visst ungen bli stor
Har veldig lyst på en over 3 kg
Halloweenparty med 3.klassinger på fredag, kino lørdag + besøk til svoger og svigerinne.
Eg skal i bryllupHehe ja men nå har jeg ikke noe å si
Hva skal folk i helgen ?
Da får du gå for babystørrelse eller starte noe nyttVoksiposearge er jeg ferdig med, babystr diskuterer jeg nå, spill gidder jeg ikke![]()