Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn som meg tenker du på?Hahanoen har et mindre liv enn andre
![]()
Har egentlig ikke tid og overskudd. Ungen har feber i dag også, så må være hjemme på tredje dagen i morgen... Hun flyr rundt som en propell og skulle helst vært i barnehagen mener hun... Det finnes hvertfall ikke tid for mobil og bv for min del.Den tar du fort tilbake
Takk! Det var godt!Kos deg med mat!
Mhm men må bare ta seg sammen da!Ja skummelt nært 30 plassen nå..
Huff håper de blir frisk fort.Har egentlig ikke tid og overskudd. Ungen har feber i dag også, så må være hjemme på tredje dagen i morgen... Hun flyr rundt som en propell og skulle helst vært i barnehagen mener hun... Det finnes hvertfall ikke tid for mobil og bv for min del.
Det var jo koselig sagt. Jeg skal ikke skravle i kveld, er bare innom for å si hei og høre hvordan dere har det...Er ikke meg. Tror jeg har ca 200 innlegg for å nå deg igjen. Men det gjør jeg ikke når du skravler ogsåmen så er det jo mer kos at du er her
![]()
Ja dette greier duMhm men må bare ta seg sammen da!
Jammen, hun er jo ikke sjuk! Fatter ikke hvorfor hun har feber... Hun pleier jo ikke å ha det.Huff håper de blir frisk fort.
Tenkte mest på meg selvSånn som meg tenker du på?![]()
Da synes jeg du skal prøve og slappe av litt når du kan!Har egentlig ikke tid og overskudd. Ungen har feber i dag også, så må være hjemme på tredje dagen i morgen... Hun flyr rundt som en propell og skulle helst vært i barnehagen mener hun... Det finnes hvertfall ikke tid for mobil og bv for min del.
Jaja, du får gå og være kjæresteMannen lurte på om vi kunne være kjærester nå... Så da får jeg vel legge vekk BV litt
Kos dereMannen lurte på om vi kunne være kjærester nå... Så da får jeg vel legge vekk BV litt
21Oj... er hun gammel?![]()
Uff stakkr lita, men du ligger jo godt ann på lista, så trur ikke det er noen fareHar egentlig ikke tid og overskudd. Ungen har feber i dag også, så må være hjemme på tredje dagen i morgen... Hun flyr rundt som en propell og skulle helst vært i barnehagen mener hun... Det finnes hvertfall ikke tid for mobil og bv for min del.
Det er jo koselig.Det var jo koselig sagt. Jeg skal ikke skravle i kveld, er bare innom for å si hei og høre hvordan dere har det...
Har hun fått tennene? Mi fikk feber ved tannutbruddJammen, hun er jo ikke sjuk! Fatter ikke hvorfor hun har feber... Hun pleier jo ikke å ha det.
Heier på Gaute jegDet er jo koselig.tror nesten alle har det fint. Sitter å heier på master chef... men vet ikke hvem jeg heier på i dag
![]()