Felles skravle 2015

Den tar du fort tilbake
Har egentlig ikke tid og overskudd. Ungen har feber i dag også, så må være hjemme på tredje dagen i morgen... Hun flyr rundt som en propell og skulle helst vært i barnehagen mener hun... Det finnes hvertfall ikke tid for mobil og bv for min del.

Har egentlig ikke tid og overskudd. Ungen har feber i dag også, så må være hjemme på tredje dagen i morgen... Hun flyr rundt som en propell og skulle helst vært i barnehagen mener hun... Det finnes hvertfall ikke tid for mobil og bv for min del.
Huff håper de blir frisk fort.

Er ikke meg. Tror jeg har ca 200 innlegg for å nå deg igjen. Men det gjør jeg ikke når du skravler også ;) men så er det jo mer kos at du er her :D
Det var jo koselig sagt. Jeg skal ikke skravle i kveld, er bare innom for å si hei og høre hvordan dere har det...

Mannen lurte på om vi kunne være kjærester nå... Så da får jeg vel legge vekk BV litt

Da synes jeg du skal prøve og slappe av litt når du kan!

Oj... er hun gammel? :(
21 :( men vært i full bruk frem til nå. Må vel ringe dyrelege i morgen å avtale ul. Håper bare ikke hun må tas nå før termin i mars. Vil gjerne ikke gå igjennom noe så trist som gravid hormonell. Krysser fingrene for det ikke er så ille.

Tårene sprutet i bilen på vei hjem fra stallen i sta. Ikke klar for dette :(

Uff stakkr lita, men du ligger jo godt ann på lista, så trur ikke det er noen fare :)

Back
Topp