De forbanna hvitevarene har fortsatt ikke kommet. De ringte og sa for lenge siden de var på vei jo!!!
Har du ringt og hørt da? Ikke fått noen forklaring?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De forbanna hvitevarene har fortsatt ikke kommet. De ringte og sa for lenge siden de var på vei jo!!!
En liten gutt regnes som ferdig bakt 30. mars..Ble det gutt? Ny termin?
Ring å mas!De ringte og sa de er på vei og klokka er åtte og de er ikke her. Begynner snart og grine. Jeg er så dritt lei. Sulten er jeg og
Serr?håper ikke dere er like uheldig som oss, tok 2 mnd før vi fikk våre... Da krevde jeg å få en moccamaster gratis
![]()
Ja det skulle bare mangle, når de rotet sånnLurt. Det fortjente du.
Det hjelper ikke. De lovte og komme i dag. Vi har vært uten hvitevarer i 5 uker
Ja det skulle bare mangle, når de rotet sånn
Ja da er det ikke rart du er sultenDet hjelper ikke. De lovte og komme i dag. Vi har vært uten hvitevarer i 5 uker
Regner bare sykt mye herGlem det jeg sa med vinden, det er ikke noe bedre.
Hvor gammel er hun? Om hun har 20 tenner så har hun det. Altså to jeksler etter hver hjørnetann...Mi har fått to års jekslene tror jeg... men har hatt de en stund
Trøndere er bestTrønderne har rotter seg sammen. Må jo ikke være to trøndere som går til finalen. Maten teller alt.
Har ikke sett så hardt... hun biterHvor gammel er hun? Om hun har 20 tenner så har hun det. Altså to jeksler etter hver hjørnetann...
Hihi... er du også trønder?Trøndere er best![]()
Åh, gratulerer så mye! Det var kos å høre. Var det ikke det du trodde også?En liten gutt regnes som ferdig bakt 30. mars..
Hvordan gikk det med deg i dag?
Fikk du KS dato?
Vi får se hvordan det går.Trønderne har rotter seg sammen. Må jo ikke være to trøndere som går til finalen. Maten teller alt.
Hehe, så kos! 2 på mandagHar ikke sett så hardt... hun biterhaha... hun blir 2 på mandag.
Regner bare sykt mye her