Felles skravle 2015

Åh, gratulerer så mye! Det var kos å høre. Var det ikke det du trodde også?
Det blir 22.desember. Har skrevet full forklaring i dagboka. Orker ikke skrive alt en gang til her...
Gratulerer med dato.
Du vil få en hektisk jul.
Får håpe du kommer deg fort og kommer hjem til julaften, men ikke stress det på sykehuset.
Du MÅ ligge så lenge du trenger det

Åh, gratulerer så mye! Det var kos å høre. Var det ikke det du trodde også?
Det blir 22.desember. Har skrevet full forklaring i dagboka. Orker ikke skrive alt en gang til her...

Oj. Det blir litt av en oppkjøring til jul. :D

Har du ringt og hørt da? Ikke fått noen forklaring?
Vi ringte nå og de hadde bare 3 leveringer fra expert og skulle kjøre til alle var levert men han fikk vist ikke tak i de i bilen. Det er noe tull hele tiden

Og da var ungene i seng, og jeg må skravle litt med dere

Gratulerer med dato.
Du vil få en hektisk jul.
Får håpe du kommer deg fort og kommer hjem til julaften, men ikke stress det på sykehuset.
Du MÅ ligge så lenge du trenger det

Vi skal ha julaften søndag 21.des:D da får ungen full oppmerksomhet før hun blir storesøster dagen etter. Jeg blir på sykehuset så lenge jeg må. Standard er jo at man skal være der i 3 dager ved KS, så da gjør jeg regning med minimum tre dager...

Hehe, så kos! 2 på mandag:D det er ikke lenge til. Da er muligheten mye større på at hun har dem, ja:D
Jepp... det har gått fort... hun er jo lille babyen min enda... bare litt lengre 98 cm istede for 50.. og en hel del tyngre snart 15 kg.. var 3650 da hun kom til... tynn og lang så tror hun har tung benbyggning

Vi skal ha julaften søndag 21.des:D da får ungen full oppmerksomhet før hun blir storesøster dagen etter. Jeg blir på sykehuset så lenge jeg må. Standard er jo at man skal være der i 3 dager ved KS, så da gjør jeg regning med minimum tre dager...
Så bra.
Jeg skal inn og snakke og fødsel om to uker.
Kommer til å forlange KS.
Ikke snakk om at jeg prøver naturlig en gang til

Back
Topp