Det er en eller annen som får kjempe skryt. Lurer på hvem det er..Vi får se hvordan det går.
Syns Terje høres mer fornuftig ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er en eller annen som får kjempe skryt. Lurer på hvem det er..Vi får se hvordan det går.
Syns Terje høres mer fornuftig ut
Gratulerer med dato.Åh, gratulerer så mye! Det var kos å høre. Var det ikke det du trodde også?
Det blir 22.desember. Har skrevet full forklaring i dagboka. Orker ikke skrive alt en gang til her...
Åh, gratulerer så mye! Det var kos å høre. Var det ikke det du trodde også?
Det blir 22.desember. Har skrevet full forklaring i dagboka. Orker ikke skrive alt en gang til her...
Vi ringte nå og de hadde bare 3 leveringer fra expert og skulle kjøre til alle var levert men han fikk vist ikke tak i de i bilen. Det er noe tull hele tidenHar du ringt og hørt da? Ikke fått noen forklaring?
Jeg grein så mannen måtte ringeKjefte!!! MASE! Og grine litt.
Fy og kjedelig det er.
Er nok detHihi... er du også trønder?
Har gjort det!Ring å mas!
Gratulerer med dato.
Du vil få en hektisk jul.
Får håpe du kommer deg fort og kommer hjem til julaften, men ikke stress det på sykehuset.
Du MÅ ligge så lenge du trenger det
Hahha nå ga du meg et artig bilde i hodetTror ikke det regner her, det bare blåser hunder og katter og trær.![]()
Hei, og velkommen tilbakeOg da var ungene i seng, og jeg må skravle litt med dere
Jepp... det har gått fort... hun er jo lille babyen min enda... bare litt lengre 98 cm istede for 50.. og en hel del tyngre snart 15 kg.. var 3650 da hun kom til... tynn og lang så tror hun har tung benbyggningHehe, så kos! 2 på mandagdet er ikke lenge til. Da er muligheten mye større på at hun har dem, ja
![]()
Hihi.. regner katter her tror jeg.Tror ikke det regner her, det bare blåser hunder og katter og trær.![]()
Får håpe at dere er en av de 3 da!Vi ringte nå og de hadde bare 3 leveringer fra expert og skulle kjøre til alle var levert men han fikk vist ikke tak i de i bilen. Det er noe tull hele tiden
Så bra.Vi skal ha julaften søndag 21.desda får ungen full oppmerksomhet før hun blir storesøster dagen etter. Jeg blir på sykehuset så lenge jeg må. Standard er jo at man skal være der i 3 dager ved KS, så da gjør jeg regning med minimum tre dager...
Alt løser seg bare man ikke er opphengt i at alt skal skje til de datoene det står i kalenderen. Vi gjør om på det i årOj. Det blir litt av en oppkjøring til jul.![]()
Det er nettopp det vi er så synes dette er veldig merkeligFår håpe at dere er en av de 3 da!
Jeg fikk ikke noe valg jeg...Så bra.
Jeg skal inn og snakke og fødsel om to uker.
Kommer til å forlange KS.
Ikke snakk om at jeg prøver naturlig en gang til
Storesøster vet jo ikke hvilken dato det er uansett såAlt løser seg bare man ikke er opphengt i at alt skal skje til de datoene det står i kalenderen. Vi gjør om på det i år![]()
Kanskje de har kjørt seg bort?Det er nettopp det vi er så synes dette er veldig merkelig