Okei da spiser jeg, sees etterpå!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det syns at jeg ikke har skravla idag ja..
Ja skummelt nært 30 plassen nå..Det syns at jeg ikke har skravla idag ja..
Kos deg med mat!Okei da spiser jeg, sees etterpå!
Liker ikke![]()
Det er jo kjekt for ossNei, men om 30. plassen har samme tempo hele tiden (altså, jeg snakker om 30. plassen uavhengig av personen som er på den plassen), så er det jo ikke noe stress for oss andre.![]()
Håper med deg!!Håper de mister nettet sitt og må jobbe overtid hver dag
Ja, greitt med litt variasjonJa liker også lilla.... men har en urban i lilla så hadde vært fint med en blå også![]()
Liker ikke han franskmannen... Blæææ!Helt enig. Dommerene er brutale![]()
Nei det håper jeg virkelig ikke for din del. Huff...Det er mye bedre nå, jeg håper bare at det ikke tar seg opp igjen i natt.
Niesa til mannen ble gravid mens hun hadde en ganske alvorlig grad av endo, så det er håp ♡ (det er veldig vanlig for damene i dems familie, ingen har trengt ivf)Nei. Ikke jeg heller.
Det enkle er ofte det besteBle en fryktelig enkel omelett av restene i kjøleskapet![]()
Oj... er hun gammel?Varmblods
Hadde LITT spisse tenner, sā må visst raspes. Men i dag var foten blitt mer hoven igjen, og han konstaterte det jeg regnet med - seneskadehan anbefaler ultralyd av foten, men jeg kjenner jeg er så egoistisk akkurat nå at jeg vurderer å droppe det. Fordi jeg ikke vil vite hvor ille det er, fordi det er dyrt og fordi jeg ikke vil han skal si jeg bør avlive henne. Sist hun hadde det leide jeg i 6mnd. Jeg skal jo ikke ri likevel. Uff
Nei det håper jeg virkelig ikke for din del. Huff...
Måtte kjøpe en for hun var blitt for lang til den gamle voksiposen vi har. Som er sikker 18 år gammelJa, greitt med litt variasjonhar berre ein svart ein på lån eg...
Ingen som vil miste plassen sinOi, dere har nesten skravlet 1000 innlegg fra jeg var ikke i dag tidlig.
Da snakker vi ikke om det!!!Burde ikke snakke om det, med en gang jeg skrev til dere at det ble bedre kom det et nytt sånn krampetak. Tror jeg skal ta det heeeelt med ro nå.
Helt enig... liker ikke noe hanLiker ikke han franskmannen... Blæææ!
Niesa til mannen ble gravid mens hun hadde en ganske alvorlig grad av endo, så det er håp ♡ (det er veldig vanlig for damene i dems familie, ingen har trengt ivf)