Felles skravle 2015

Okei da spiser jeg, sees etterpå!

Oi, dere har nesten skravlet 1000 innlegg fra jeg var ikke i dag tidlig.

Nei. Ikke jeg heller.
Niesa til mannen ble gravid mens hun hadde en ganske alvorlig grad av endo, så det er håp ♡ (det er veldig vanlig for damene i dems familie, ingen har trengt ivf)

Varmblods

Hadde LITT spisse tenner, sā må visst raspes. Men i dag var foten blitt mer hoven igjen, og han konstaterte det jeg regnet med - seneskade :( han anbefaler ultralyd av foten, men jeg kjenner jeg er så egoistisk akkurat nå at jeg vurderer å droppe det. Fordi jeg ikke vil vite hvor ille det er, fordi det er dyrt og fordi jeg ikke vil han skal si jeg bør avlive henne. Sist hun hadde det leide jeg i 6mnd. Jeg skal jo ikke ri likevel. Uff
Oj... er hun gammel? :(

Nei det håper jeg virkelig ikke for din del. Huff...

Burde ikke snakke om det, med en gang jeg skrev til dere at det ble bedre kom det et nytt sånn krampetak. Tror jeg skal ta det heeeelt med ro nå.

Burde ikke snakke om det, med en gang jeg skrev til dere at det ble bedre kom det et nytt sånn krampetak. Tror jeg skal ta det heeeelt med ro nå.
Da snakker vi ikke om det!!!

Niesa til mannen ble gravid mens hun hadde en ganske alvorlig grad av endo, så det er håp ♡ (det er veldig vanlig for damene i dems familie, ingen har trengt ivf)

Uten operasjon?

Back
Topp