Heeeei du ♡Oi, dere har nesten skravlet 1000 innlegg fra jeg var ikke i dag tidlig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heeeei du ♡Oi, dere har nesten skravlet 1000 innlegg fra jeg var ikke i dag tidlig.
Da snakker vi ikke om det!!!
Dei holde seg godt og lenge dei har eg forståttMåtte kjøpe en for hun var blitt for lang til den gamle voksiposen vi har. Som er sikker 18 år gammel![]()
Vi prøver jo å ta deg igjenOi, dere har nesten skravlet 1000 innlegg fra jeg var ikke i dag tidlig.
Ja, det er veldig typisk!!Neida, jeg tror jo egentlig ikke det spiller noen rolle om jeg sier noe høyt eller ikke.Det er vel bare typisk?
Sender en stor styrke klem <3Burde ikke snakke om det, med en gang jeg skrev til dere at det ble bedre kom det et nytt sånn krampetak. Tror jeg skal ta det heeeelt med ro nå.
Det har jeg gjort...Ingen som vil miste plassen sin![]()
Jammen har du rett!He he det hjelper å ha mange å skravle med![]()
Hvem har stjelt den ?Det har jeg gjort...
Ja den er av ull.. har vært kjempe god i fjor da hun var mindre. Har ikke opplevd at hun ble kald i den... selv om det nærmet seg 10 minus. Hadde henne inne når det passerte 10 ute.Dei holde seg godt og lenge dei har eg forstått![]()
Jeg har falt på lista, så noen har klart detVi prøver jo å ta deg igjen![]()
Den tar du fort tilbakeDet har jeg gjort...
Heeeei på degHeeeei du ♡
Lurer på om jeg er den skyldigeHvem har stjelt den ?![]()
Typisk degLurer på om jeg er den skyldige![]()
Han må jobbe fortereStakkars Sigurd er helt alene![]()
Ja, altfor tregHan må jobbe fortere![]()
Er ikke meg. Tror jeg har ca 200 innlegg for å nå deg igjen. Men det gjør jeg ikke når du skravler ogsåJeg har falt på lista, så noen har klart det![]()
Sender en stor styrke klem <3