Nei håndball har eg aldri liktFotball ja!! Ikke håndball![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei håndball har eg aldri liktFotball ja!! Ikke håndball![]()
Ja, gleder meg til å bli litt barnslig igjen med snuppaHeheVar tider det!
Barbie var gøy detJeg hadde ingen og leke med som likte detEnebarn og eneste barnebarn så jeg fikk bare barbie og dukker så visste ikke bedre
Vi lekte med barbie altfor lenge
![]()
Ikke jeg hellerNei håndball har eg aldri likt![]()
Det må du ikke gjøre!Følte meg glemt![]()
Ja, de lagde masse barnBarbie var gøy detjeg hadde også actionman(hater ken)! De måtte jo lage barn
![]()
Hahaha!Barbie var gøy detjeg hadde også actionman(hater ken)! De måtte jo lage barn
![]()
HihihiJa, de lagde masse barn![]()
Jeg ogJa, gleder meg til å bli litt barnslig igjen med snuppa![]()
Det er viktigJeg ogMan trenger og være litt barnslig
Huskar eg måtte prøve det nokre gongar i gymmen. Men like kjedelig kvar gong. Ville heller spele fotball og innebandy egIkke jeg hellerTror jeg prøvde det ut engang! Ikke noe for meg.
Hihi, er så koselig med sånne dagerBaby er helt vill i dag! Skjønner ikke hva hun gjør![]()
Polly hadde jeg lite av. Jeg var helt my little ponyBarbie har jeg faktisk aldri vært fan avMen dukker, bamser og sånn polly pocket. Husker du de ?
![]()
Uff... innebandy syns jeg var litt skummeltHuskar eg måtte prøve det nokre gongar i gymmen. Men like kjedelig kvar gong. Ville heller spele fotball og innebandy egheilt til eg fekk ei innebandykølle i panna og måtte til legevakta for å sy
etter det var det kun fotball
![]()
Veldig koselig ♡ Hun hørte nok snakket om dyrehagen ;pHihi, er så koselig med sånne dagerHo tar sikkert noen saltoer
![]()
Jaa my little pony <3Polly hadde jeg lite av. Jeg var helt my little ponyhusker du det?
Jaa helt sikkertVeldig koselig ♡ Hun hørte nok snakket om dyrehagen ;p
Haha, stakkars lille MollyUff... innebandy syns jeg var litt skummeltVar så redd får å få den pucken eller kølla i hode.