Molly
Med lille spira i magen <3
Det tror jeg på!ja blir jo like stolt på deres vegne og rørt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det tror jeg på!ja blir jo like stolt på deres vegne og rørt![]()
Følte meg glemtSå klart deg også![]()
Jeg var mer guttejente jeg, lekte med barbie altså. Men helst likte jeg meg i sandkassa med gutta å lekte med bilerWhaaat.Egentlig ikke jeg heller. Jeg var litt sånn jente jente... Dukker og bamser elska eg, lekte med dukka til eg var altfor gammel
![]()
Barbie har jeg faktisk aldri vært fan avJeg hadde ingen og leke med som likte detEnebarn og eneste barnebarn så jeg fikk bare barbie og dukker så visste ikke bedre
Vi lekte med barbie altfor lenge
![]()
Kanskje vi møtes derLegoland er så gøyDer tenker jeg vi også skal når snuppa blir noen år
![]()
Absoluttja blir jo like stolt på deres vegne og rørt![]()
Ja, men sånn var jeg ogsåJeg var mer guttejente jeg, lekte med barbie altså. Men helst likte jeg meg i sandkassa med gutta å lekte med biler![]()
Det går fort når du førat har begyntVaske kjøleskap og skuffer på kjøkkenet! Første prioritet. Har ei lita listeMen det er dagens prioritet vertfall
Ja hadde vært gøyKanskje vi møtes der![]()
Jaaaa!!! Hadde sikkert alt fra deBarbie har jeg faktisk aldri vært fan avMen dukker, bamser og sånn polly pocket. Husker du de ?
![]()
Det var det daJa hihiOg spørs om de blir stående så lenge da.. haha
Ja det gjør jo det.. Men er så tiltakDet går fort når du førat har begyntgjorde det for noen uker siden
Hihi, det var eg og. Sandkasse, bilar og fotball!Jeg var mer guttejente jeg, lekte med barbie altså. Men helst likte jeg meg i sandkassa med gutta å lekte med biler![]()
Oi hihi det kan jeg se for meg at du haddeJaaaa!!! Hadde sikkert alt fra deJeg hadde en hel loftstue med barbie landsby og
![]()
Ikke helt der jeg neiJeg har begynt å høre på julemusikk jeg![]()
Fotball ja!! Ikke håndballHihi, det var eg og. Sandkasse, bilar og fotball!
HeheOi hihi det kan jeg se for meg at du hadde![]()
![]()
Ikke? HahahaIkke helt der jeg nei![]()
samme herHihi, det var eg og. Sandkasse, bilar og fotball!