Klatra i trær ja og bygde trehytteJa, men sånn var jeg ogsåLekte mye med gutter, og klatra i trær og styrte rundt i sandkassen med biler og lastebiler
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klatra i trær ja og bygde trehytteJa, men sånn var jeg ogsåLekte mye med gutter, og klatra i trær og styrte rundt i sandkassen med biler og lastebiler
![]()
Ja det hadde jeg og mye avPolly hadde jeg lite av. Jeg var helt my little ponyhusker du det?
Hade daIkke skravle for mye mens jeg er borte da. Skravles senere!![]()
Det kan viJa hadde vært gøyEr jo bare å planlegge det
![]()
Snart ferdig å skravle jegJa det gjør jo det.. Men er så tiltakOgså blir jeg stressa av at dere er her å skravler.. hahahah
Holdt dere på og glemme meg, IGJEN?Det kan viogså Twinkle da!
Det var tider detHihi, det var eg og. Sandkasse, bilar og fotball!
Haha, blir for mye for meg det no jaIkke? HahahaJeg gleder meg jo sånn til jul.. Tenker det går fortere da om jeg starter med julestemning
![]()
Skal dere bort i dag?Snart ferdig å skravle jegkan ikke det når vi er på besøk
Satt og lurte på det samme. Må vel sjekke...Når er neste oppdatering ?
Vil du sjekke for meg? Kommer ikke inn der jeg vettuSatt og lurte på det samme. Må vel sjekke...
Hahah, jeg også klippet håret til dukkene xDHahaha!Tror jeg hadde en barbie kanskje... klippa av ho alt håret, så ikke ut etterpå
![]()
Kos deg, vi snakkesOk, nå blir det skravlepause herFår begynne på gjøremålet!
Hihi, leker barbie kanskje?Baby er helt vill i dag! Skjønner ikke hva hun gjør![]()
Det er rett og slett ein farlig sportUff... innebandy syns jeg var litt skummeltVar så redd får å få den pucken eller kølla i hode.
Siste oppdatering var 09.49 så 13.49 caVil du sjekke for meg? Kommer ikke inn der jeg vettu![]()
Kanskje detHihi, leker barbie kanskje?![]()
Syns alle burde vere redd for innebandyHaha, stakkars lille Molly![]()