Felles skravle 2015

Whaaat. :P Egentlig ikke jeg heller. Jeg var litt sånn jente jente... Dukker og bamser elska eg, lekte med dukka til eg var altfor gammel :P
Jeg var mer guttejente jeg, lekte med barbie altså. Men helst likte jeg meg i sandkassa med gutta å lekte med biler :D

Jeg hadde ingen og leke med som likte det :) Enebarn og eneste barnebarn så jeg fikk bare barbie og dukker så visste ikke bedre :p Vi lekte med barbie altfor lenge :p
Barbie har jeg faktisk aldri vært fan av :P Men dukker, bamser og sånn polly pocket. Husker du de ? :D

Jeg var mer guttejente jeg, lekte med barbie altså. Men helst likte jeg meg i sandkassa med gutta å lekte med biler :D
Ja, men sånn var jeg også :) Lekte mye med gutter, og klatra i trær og styrte rundt i sandkassen med biler og lastebiler :D

Barbie har jeg faktisk aldri vært fan av :P Men dukker, bamser og sånn polly pocket. Husker du de ? :D
Jaaaa!!! Hadde sikkert alt fra de :p Jeg hadde en hel loftstue med barbie landsby og :p

Det går fort når du førat har begynt ;) gjorde det for noen uker siden
Ja det gjør jo det.. Men er så tiltak :P Også blir jeg stressa av at dere er her å skravler.. hahahah

Back
Topp