Ikke jeg ...Alle likar vel lego?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke jeg ...Alle likar vel lego?![]()
Hihi, du kan jo starte allerede nå da?Her så skal han se og høre sabeltann nesten med en gang han kommer ut![]()
Ja utviklinga er jo nesten synlig frå dag til dag. Kjempekjektherlig alder detmye som skjer de første årene
elsker når de tasser rundt
![]()
Whaaat.Ikke jeg ...![]()
Både ho og mammaen og pappaen![]()
Det må være helt fantastisk. Så mye de vokser og utvikler seg det første året. SprøttJa utviklinga er jo nesten synlig frå dag til dag. Kjempekjektog så kjekt å sjå kor stolte dei blir når dei begynne å klare ting sjølve
![]()
mi er ikke super fan av det enda, men begynner å komme seg.Alle likar vel lego?![]()
Hva står på planen?Jeg må snart begynne på dagens gjøremål!
Legoland er så gøyherlig! Gleder meg til å ta med junior til legoland
alltid villet dratt dit
Så klart deg ogsåJeg da ?![]()
Vaske kjøleskap og skuffer på kjøkkenet! Første prioritet. Har ei lita listeHva står på planen?
Da er det bare å begynne på nytt igjen om noen årJa det gårNei han har ikke limt det
![]()
SÅKLART Twinkle også!Så klart deg også![]()
Har faktisk virdert detHihi, du kan jo starte allerede nå da?De kjenner jo igjen musikk og stemmer
![]()
Ja hihiDa er det bare å begynne på nytt igjen om noen år![]()
ja blir jo like stolt på deres vegne og rørtJa utviklinga er jo nesten synlig frå dag til dag. Kjempekjektog så kjekt å sjå kor stolte dei blir når dei begynne å klare ting sjølve
![]()
Jeg har begynt å høre på julemusikk jegHar faktisk virdert det![]()
Jeg hadde ingen og leke med som likte detWhaaat.Egentlig ikke jeg heller. Jeg var litt sånn jente jente... Dukker og bamser elska eg, lekte med dukka til eg var altfor gammel
![]()
Eg var der som liten. Og gleder meg skikkelig til å dra tilbake når mini blir litt størreherlig! Gleder meg til å ta med junior til legoland
alltid villet dratt dit