Felles skravle 2015

Her så skal han se og høre sabeltann nesten med en gang han kommer ut :p
Hihi, du kan jo starte allerede nå da? :D De kjenner jo igjen musikk og stemmer ;)

herlig alder det :) mye som skjer de første årene :D elsker når de tasser rundt :D
Ja utviklinga er jo nesten synlig frå dag til dag. Kjempekjekt:D og så kjekt å sjå kor stolte dei blir når dei begynne å klare ting sjølve:-)

Whaaat. :P Egentlig ikke jeg heller. Jeg var litt sånn jente jente... Dukker og bamser elska eg, lekte med dukka til eg var altfor gammel :P

Ja utviklinga er jo nesten synlig frå dag til dag. Kjempekjekt:D og så kjekt å sjå kor stolte dei blir når dei begynne å klare ting sjølve:)
Det må være helt fantastisk. Så mye de vokser og utvikler seg det første året. Sprøtt :)

:D herlig! Gleder meg til å ta med junior til legoland :D alltid villet dratt dit
Legoland er så gøy :D Der tenker jeg vi også skal når snuppa blir noen år :D

Whaaat. :P Egentlig ikke jeg heller. Jeg var litt sånn jente jente... Dukker og bamser elska eg, lekte med dukka til eg var altfor gammel :P
Jeg hadde ingen og leke med som likte det :) Enebarn og eneste barnebarn så jeg fikk bare barbie og dukker så visste ikke bedre :p Vi lekte med barbie altfor lenge :p

Back
Topp