Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er hvertfall en begynnelse![]()
Merker også at det går relativt fort her i kvel, men ikke for fort.16 innlegg allerede, bedre enn ingen![]()
Det var sånn jeg la på meg.... Trente 5 ganger i uka, spiste sunt og hadde en aktiv jobb og allikevel gikk jo opp VELDIG mye og vi greide ikke skjønne hvorfor. Fryktelig kjedeligJeg skal også snakke med legen om min forbrenning for jeg veier en del for mye, og min vektoppgang har kommet i forbindelse med bruk av en spesiell medisin, og jeg går ikke ned uansett hvor sunt jeg spiser, eller trener.
Det kan også ha noe å si på hodepinen/migrenen.
Vi har avtale å begynne å ta tak i det etter babyen har kommet
Synes det er deilig når det ikke går altfor fortMerker også at det går relativt fort her i kvel, men ikke for fort.
Man klarer liksom å følge med selv om man skriver![]()
Det var sånn jeg la på meg.... Trente 5 ganger i uka, spiste sunt og hadde en aktiv jobb og allikevel gikk jo opp VELDIG mye og vi greide ikke skjønne hvorfor. Fryktelig kjedelig
Har du fått hjelp?Det var sånn jeg la på meg.... Trente 5 ganger i uka, spiste sunt og hadde en aktiv jobb og allikevel gikk jo opp VELDIG mye og vi greide ikke skjønne hvorfor. Fryktelig kjedelig
En slik jaEr det slik fotb(hvafornoe) du snakker om?
den jaBrann - Bodø Glimt?
Jeg VIL inn til dere damer på 2015!!![]()
Ikke så veldig, nei. Men merker etter jeg ble gravid at kroppen min har virkelig forandret seg. Mye har blitt mindre utenom magen såklartHar du fått hjelp?
En slik ja
Passe fart detMerker også at det går relativt fort her i kvel, men ikke for fort.
Man klarer liksom å følge med selv om man skriver![]()
Får håpe riktig lag vinner da. .den ja
Men da kom du bare snakke med oss mens det holder på ikke sant???
Må, må,må det...Får håpe riktig lag vinner da. .
Blir det dårlig stemning dersom laget tape?Må, må,må det...
Er du også fotball interessert ?Joda, jeg snakker med dere mens den pågår. Litt distrahert til tider , bare
Det jeg merker, er at kroppen normaliserer seg når jeg er gravid, og prøver å komme tilbake på en måte..Ikke så veldig, nei. Men merker etter jeg ble gravid at kroppen min har virkelig forandret seg. Mye har blitt mindre utenom magen såklartJeg er veldig motivert til og komme tilbake i gammel form etter fødsel. Aldri vært så motivert som nå
Og Glimt vinner selvfølgeligJoda, jeg snakker med dere mens den pågår. Litt distrahert til tider , bare