Min eldste sitter og spiser...Jeg er ikke sikker på om eldste sover enda da, jeg skal ned og se til ham om litt.
Men så er det ikke lenge siden vi kom inn av døren heller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min eldste sitter og spiser...Jeg er ikke sikker på om eldste sover enda da, jeg skal ned og se til ham om litt.
Ja, i kveld skal jeg skravleSå gøy, har du tenkt å skravle i kveld?
Var han tørst?Vips, så mangler jeg visst en i seng jeg også
*følge ned igjen*
Litt usikker enda.Ja, i kveld skal jeg skravleHva med deg?
Skulle gjerne hatt endel selv men nå kjenner jeg denne hodepinen komme snikende!Litt usikker enda.
Er egentlig veldig trøtt, men blir nok litt....
Vil aller helst ha ca 75 innlegg til i kveld, men tror ikke jeg vil klare det![]()
Fin og ikke minst smart gaveKjøpte trådløs hodesett som han kan bruke når han spiller ps4. Hater sånn bråk og skytelyderhan plukket dem ut selv, så han elsker dem
![]()
Skulle gjerne hatt endel selv men nå kjenner jeg denne hodepinen komme snikende!
Takk for oppdatering, ser jeg klatrer. Liker det.
DEt hardner til nå...
UsjHer er den ikke snikende lenger
Vi får se hva jeg får til
Jeg er (dessverre) litt for vandt med hodepine, dog det er noe bedre nå som jeg er gravid..UsjDet er ikke noe godt!!!
Men begynner ikke rosa på gutter å bli moderneJeg la babyklær i kommoden i stad og tenke at hvis det plutselig skulle komme en gutt nå blir han fryktelig rosa![]()
Æsj.. Er så kjedelig å ligge på 31 plass da :/Fiona har ikke skrevet ett eneste innlegg i dag. Hm.. Så jeg tror hun blir tatt igjen nå, og ramler ut.
Sliter du mye med migrene? Jeg har hatt noen anfall men ikke mye. Etter jrg ble gravid har jeg hodepine støtt og stadigJeg er (dessverre) litt for vandt med hodepine, dog det er noe bedre nå som jeg er gravid..
Hihi, har jeg også tenktJeg la babyklær i kommoden i stad og tenke at hvis det plutselig skulle komme en gutt nå blir han fryktelig rosa![]()
Jeg gjør det til vanlig, ja.Sliter du mye med migrene? Jeg har hatt noen anfall men ikke mye. Etter jrg ble gravid har jeg hodepine støtt og stadig
Haha, en liten ?metroseksuell? guttebabyMen begynner ikke rosa på gutter å bli moderne![]()
Mitt største marerittÆsj.. Er så kjedelig å ligge på 31 plass da :/
Jeg la babyklær i kommoden i stad og tenke at hvis det plutselig skulle komme en gutt nå blir han fryktelig rosa![]()