HahaHihi, har jeg også tenkt*fnis* Jaja rosa gutter er kult det også
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HahaHihi, har jeg også tenkt*fnis* Jaja rosa gutter er kult det også
![]()
Det høres helt grusomt utJeg gjør det til vanlig, ja.
Alt fra 1 til 7 dager i uken, til vanlig 3-5.
Men selvfølgelig, hver eneste gang jeg har gått til lege med problemet, begynt utredning og skal skrive hodepine dagbok i 3-4 uker forsvinner den i 1-2 måneder..
Veldig deilig akkurat da, men det betyr også at jeg ikke har fått noen ordentlige medisiner..
Haha, en liten ?metroseksuell? guttebaby![]()
Det ante jeg ikke! Lærte jeg noe nytt i dag ogVel, dersom man ser historisk på det, så er rosa en guttefarge....
Frem til tidlig på 1900-tallet ble rosa ansett som en guttefarge som representerte styrke.
Men så begynte det som var for likestilling å kle jentene sine i rose for å likestille dem med guttene og dermed var det gjort![]()
Helt forferdelig, men hva kan man gjøre annet enn å prøve å holde ut.Det høres helt grusomt ut![]()
Dersom du ser på gamle bilder/malerier av små gutter er de pyntet i rosa og blonder..Det ante jeg ikke! Lærte jeg noe nytt i dag og![]()
Men det er litt vel lenge ....Helt forferdelig, men hva kan man gjøre annet enn å prøve å holde ut.
Vet min mor også var veldig plaget på min alder, og er jeg som henne, vil den forsvinne om en 5-10 år..
Var han tørst?![]()
Det skal jeg legge merke til neste gangDersom du ser på gamle bilder/malerier av små gutter er de pyntet i rosa og blonder..
Håper han får sove snart så ikke han blir såå sliten i morgen!Nei, han klarte ikke sovne
Det gjør han sånnsett ikke, men nå prøver han alene.
Er over halvveisMen det er litt vel lenge ....
Men etter babyen og amming kan du vel få noe medisiner for det?Er over halvveis
Nei da, ja det er lenge, kommer til å ta det med legen igjen dersom det blir ille igjen etter babyen er her..
Er en stund siden jeg tok det opp sist
Håper han får sove snart så ikke han blir såå sliten i morgen!
Og så starter kampen. 90 minutters lidelse?
Brann - Bodø Glimt?Og så starter kampen. 90 minutters lidelse?
Dersom det blir skikkelig diagnoser, ja.Men etter babyen og amming kan du vel få noe medisiner for det?
Det er hvertfall en begynnelseDersom det blir skikkelig diagnoser, ja.
Har en mye bedre fastlege nå enn jeg hadde sist jeg snakket med lege om det..
Bare og komme detJeg VIL inn til dere damer på 2015!!![]()