Felles skravle 2015

16 innlegg allerede, bedre enn ingen :D

Det er hvertfall en begynnelse :)

Jeg skal også snakke med legen om min forbrenning for jeg veier en del for mye, og min vektoppgang har kommet i forbindelse med bruk av en spesiell medisin, og jeg går ikke ned uansett hvor sunt jeg spiser, eller trener.
Det kan også ha noe å si på hodepinen/migrenen.
Vi har avtale å begynne å ta tak i det etter babyen har kommet

Jeg skal også snakke med legen om min forbrenning for jeg veier en del for mye, og min vektoppgang har kommet i forbindelse med bruk av en spesiell medisin, og jeg går ikke ned uansett hvor sunt jeg spiser, eller trener.
Det kan også ha noe å si på hodepinen/migrenen.
Vi har avtale å begynne å ta tak i det etter babyen har kommet
Det var sånn jeg la på meg.... Trente 5 ganger i uka, spiste sunt og hadde en aktiv jobb og allikevel gikk jo opp VELDIG mye og vi greide ikke skjønne hvorfor. Fryktelig kjedelig

Det var sånn jeg la på meg.... Trente 5 ganger i uka, spiste sunt og hadde en aktiv jobb og allikevel gikk jo opp VELDIG mye og vi greide ikke skjønne hvorfor. Fryktelig kjedelig

Når er jeg blitt frisk, og vil ikke trenge disse medisinene igjen.
Grunnen til at jeg har ventet med å gjøre noe med det er sammensatt.
Jeg hadde først lyst til å finne ut om det er "min" feil.
Jeg har prøvd trening, vært hos to ernæringsfysiologer +++++ uten mye effekt..
Ønsket ikke gjøre noe medisinsk før jeg var ferdig med å få barn.

Ikke så veldig, nei. Men merker etter jeg ble gravid at kroppen min har virkelig forandret seg. Mye har blitt mindre utenom magen såklart :p Jeg er veldig motivert til og komme tilbake i gammel form etter fødsel. Aldri vært så motivert som nå
Det jeg merker, er at kroppen normaliserer seg når jeg er gravid, og prøver å komme tilbake på en måte..
Jeg spiser som en hest, men legger ikke på meg.
Første gang veide jeg mindre 2 dager før fødsel enn på første kontroll.
Når babyen er ute, kommer kiloene tilbake..

Back
Topp