Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No idea! Tror han er snurt fordi jeg ikke gjorde meg ferdig med å tømme oppvaskmasninaPørver han å fortelle deg at han er sulten da eller?
Dooh :/ Kjedelig.Fri for mel her så blir garantert ikke kake
Jeg var visst ikke morsom da heller![]()
Det er så godtJeg har lyst på kanelsnurrer!
Det var vondtHaha... kinky ? Måte bare vite hvordan du smaker?
Men da må du jo ha navn og adresse... hahha...Hihi kan sende litt til deg, sånn telepatiskEller hva det heter..
ooooh namm! Alt hørtes deilig ut![]()
Nei, har ikke det.Det er så godtHar du ingrediensene? Sett i gang
![]()
Hihi kan sende litt til deg, sånn telepatiskEller hva det heter..
Er lite på sukker fronten også.Åh. Det finnes bakst uten mel også.
Jeg har mel, sukker, vaniljesukker, bakepulver, egg, melk og smør. Det er sjokolade, bakekakao eller tja, andre sånne spesielle ingredienser tror jeg ikke at jeg har.
Hva er planene deres for kvelden da?
Ha ha ja og gleder seg til han "får tilbake kroppen min"Han kan jo ikke klage på deg hele veien da, han er jo tross alt sammen med deg og synes du er MILF.
Når en sender telepatisk også? HmmMen da må du jo ha navn og adresse... hahha...
Jaha, det var jo også en måte å få frem ting på.No idea! Tror han er snurt fordi jeg ikke gjorde meg ferdig med å tømme oppvaskmasnina
Hahaha. Bare ei lita snuppe som må låne den til tider førstHa ha ja og gleder seg til han "får tilbake kroppen min"![]()
Hun skyter ikke her. Jeg tror du tolker oss i verste mening.![]()
God dusj da!Nei nå må jeg i dusjen!
Neida, du vet ikke hvor jeg bor heldigvis
Ikke annet enn å rydde.