Felles skravle 2015

Og tilvenning til bruk av den

Bommer på noen taster, merker jeg. Det går seg til.
det går seg nok til. bommer stadig her også. den er ny, men har ikke brukt den så mye enda ;)

:/ skjønner du er trøtt om dagen
I natt var det nesten perfekt. Værre med de nettene hun våkner 2-3 ganger og hun ikke sovner på 30-45 min pr gang og jeg bruker en time etter det igjen... DA blir jeg sliten...

huff ja kjenner til det. hater windows 8... noe dritt...

Tja, enn så lenge ikke merket noen som helst forskjell, mistenker at mannen har valgt den der "man kan jo velge å la det se ut som gammel windows"-innstillingen. Ingen problemer så langt i alle fall, men egentlig har jeg bare åpnet bv og fb...

kan jo fortsatt bli :) enda 6 dager igjen. har passert dagsmålet mitt i dag :) så er rimelig fornøyd med det. selv om det ikke var så mange innlegg jeg hadde som mål ;)

Har du satt deg mål for hver dag? :) håper på topp 30 jeg, ligger ca på 16 plass ? Enn du?

Grattis med ny pc!

Takk, jeg liker den tror jeg. Dog står det "Gamer Series" på den, og jeg spiller ikke noe mer kapasitetsskrevende enn Village life og farm ville på fb...

Og mannen sier at han kjøpte ikke sims 4 til meg, selv om han så det. Jeg sa det er jo like greit, for jeg har vel ikke tid. Nei, det var det han også tenkte.

Jeg sa han får kjøpe det til meg om jeg får pergotvillinger, da blir jeg jo sykemeldt siste halvdel for å sitte hjemme med beina i sofaen og ruge, og da kan jeg la simmene mine få masse babyer mens jeg venter..

Tja, enn så lenge ikke merket noen som helst forskjell, mistenker at mannen har valgt den der "man kan jo velge å la det se ut som gammel windows"-innstillingen. Ingen problemer så langt i alle fall, men egentlig har jeg bare åpnet bv og fb...
får opp en sånn ekstra meny på siden om jeg veiver med musa ;) og kommer opp en helt annen meny av og til... aner fortsatt ikke hvordan jeg får det til. men etter mye om og men har jeg i det minste funnet ut hvordan jeg kommer meg tilbake til skrivebordet ;)

det går seg nok til. bommer stadig her også. den er ny, men har ikke brukt den så mye enda ;)

Mannen sa da han dro at den skulle være min. Vel hjemme har han brukt litt mer enn plnalagt og kjøpt litt kraftigere enn tenkt, og vil låne den ti bildebehandling etterhvert.

Greit det. Men den er min, på et vis.

I natt var det nesten perfekt. Værre med de nettene hun våkner 2-3 ganger og hun ikke sovner på 30-45 min pr gang og jeg bruker en time etter det igjen... DA blir jeg sliten...
Men da går det kanskje rette veien da :) når storesøster har begynt å sove hele netter igjen så kommer lillesøster å vil ha oppmerksomhet på natten :p

får opp en sånn ekstra meny på siden om jeg veiver med musa ;) og kommer opp en helt annen meny av og til... aner fortsatt ikke hvordan jeg får det til. men etter mye om og men har jeg i det minste funnet ut hvordan jeg kommer meg tilbake til skrivebordet ;)

*virrer med musa for å sjekke*

Nope, men her er et slikt drivhjul som om jeg trykker på det så kommer egj inn i noe win8-greier. Kom meg ut av det også da, så det er greit

Anbefalinger på mail-program-fronten da?

Jeg har egentlig brukt incredimail, og mannen HATER det og sier at han skal ikke nekte meg men ser gjerne at jeg velger noe mer "anerkjent"....

Har du satt deg mål for hver dag? :) håper på topp 30 jeg, ligger ca på 16 plass ? Enn du?
ligger like under deg ;) har bare som mål og holde meg på topp 30, men skal jobbe de siste dagene under innspurten så greit å ha litt å gå på. hadde bare i dag. litt morro å passere 1700 ;) aldri hatt så mange på en mnd

Ehhh, joda, trykker jeg på startknappen for å se på hva som er her, så innser jeg at vi har moderne win 8...

(Nå må dere skravle så jeg ikke spammer!!!!)

Ehhh, joda, trykker jeg på s tartknappen for å se på hva som er her, så innser jeg at vi har moderne win 8...

(Nå må dere skravle så jeg ikke spammer!!!!)
hahah... spam spam... haha jim carry på tv2 zebra herlig fyr... kan veldig lite om data innser jeg. var god før, men er kommet så mye nytt å fancy

Back
Topp