Felles skravle 2015

Skjer ikke noe da. Ikke når jeg er her inne i alle fall
da vet sikkert mannen din hvordan han fjerner det ;) for det vet ikke jeg...

ligger like under deg ;) har bare som mål og holde meg på topp 30, men skal jobbe de siste dagene under innspurten så greit å ha litt å gå på. hadde bare i dag. litt morro å passere 1700 ;) aldri hatt så mange på en mnd

OK :) nå har jeg nettopp meldt meg inn igjen jeg da.. Så vet ikke hva jeg lå på før i tiden :p håper jeg er på topp 30 jeg også! Vil gjerne vinne noe :p

hahah... spam spam... haha jim carry på tv2 zebra herlig fyr... kan veldig lite om data innser jeg. var god før, men er kommet så mye nytt å fancy

Jeg kan stort sett bruke så lenge det ikke går galt. Er noe galt er jeg ikke like god, nei.
også har jeg ingen erfaring med win8 i det hele tatt.

OK :) nå har jeg nettopp meldt meg inn igjen jeg da.. Så vet ikke hva jeg lå på før i tiden :p håper jeg er på topp 30 jeg også! Vil gjerne vinne noe :p

Du er på plass 16, så du er ganske så trygg

ja det hadde vært noe det. har ikke vært medlem før i år. meldte meg ikke inn sist jeg var gravid. var inne og kikket, men syns det var litt rotete. var på fb der sa de at det hadde vært mye krangling eller unødvendige diskusjoner her på det terminforumet jeg hadde kommet til å høre inn under. så da fristet det enda mindre, men nå måtte jeg prøve å trives godt her.

Jeg satser på å klatre litt i kveld, så fint om noen vil skravle med meg

Takk, jeg liker den tror jeg. Dog står det "Gamer Series" på den, og jeg spiller ikke noe mer kapasitetsskrevende enn Village life og farm ville på fb...

Og mannen sier at han kjøpte ikke sims 4 til meg, selv om han så det. Jeg sa det er jo like greit, for jeg har vel ikke tid. Nei, det var det han også tenkte.

Jeg sa han får kjøpe det til meg om jeg får pergotvillinger, da blir jeg jo sykemeldt siste halvdel for å sitte hjemme med beina i sofaen og ruge, og da kan jeg la simmene mine få masse babyer mens jeg venter..
Hehe, godt du har planen klar! Er du klar for tvillinger? Odsen er jo absolutt der...

ja det hadde vært noe det. har ikke vært medlem før i år. meldte meg ikke inn sist jeg var gravid. var inne og kikket, men syns det var litt rotete. var på fb der sa de at det hadde vært mye krangling eller unødvendige diskusjoner her på det terminforumet jeg hadde kommet til å høre inn under. så da fristet det enda mindre, men nå måtte jeg prøve å trives godt her.

BV var veldig rotete på den tiden, det ble mye, mye, mye bedre ved nytt forum (oppsettet, programvaren de bruker) og med appen ble det jo helt topp

BV var veldig rotete på den tiden, det ble mye, mye, mye bedre ved nytt forum (oppsettet, programvaren de bruker) og med appen ble det jo helt topp
ja syns det virker mye mer oversiktlig nå. appen bruker jeg mest. syns den er kjempe grei så fremt at ikke tempoet er så høyt ;)

Hehe, godt du har planen klar! Er du klar for tvillinger? Odsen er jo absolutt der...

Jeg er SLETT IKKE klar for tvillinger. Vi har to fra før, og tvillinger blir fire. Vi har syvseter, men det er sånn 5+2 hvor det er 3 fullverdige seter med isofix på andre rad så vi kan ha tre bilstoler, men det finnes nesten ikke stoler som er godkjent for tredje seterad. For det er litt sånn ekstraseter. (Vi har altså en smax) Huset har fire soverom.''

Vi skal vel få PLASS til tvillinger i dette huset, men jeg er ikke klar for det nei.''

Men vi tar det som det kommer

prøver men er litt treg. vurderer å kose litt med mannen før han blir irritert på at jeg sitter på dataen ;)

Min antydet også kosekveld tidligere i dag, Men np kjører han mariocart (skylder på å låse opp nye figurer til guttungen...) så da kan jeg sitte her med ny pc og kose meg. Det LUKTER ny pc. *digger*

Jeg var medlem når jeg gikk med jenten min og meldte meg inn igjen nå når bi bestemte oss for å prøve igjen :) har trivdes begge gangene! Men husker det var mye krangling inne på generelt på den tiden :p

ja syns det virker mye mer oversiktlig nå. appen bruker jeg mest. syns den er kjempe grei så fremt at ikke tempoet er så høyt ;)

Appen bruker jeg mest på farten, på jobb og sånn i forbifarten mens jeg sitter "badevakt", ligger på senga, titter kjapt innom mens jeg lager middag og sånn" Eller setter jeg meg i sofaen med pc og skravler ivei, med fb og fb-spillene mine i andre faner, og nettaviser og et annet forum eller to, om dere er stille.

Jeg var medlem når jeg gikk med jenten min og meldte meg inn igjen nå når bi bestemte oss for å prøve igjen :) har trivdes begge gangene! Men husker det var mye krangling inne på generelt på den tiden :p

Jeg har vært medlem under prøvetid og svangerskap og delvis babytid med begge de to vi har fra før, men registrerte nytt nick når vi bestemte oss for å prøve på nummer tre. I november. 2012

Min antydet også kosekveld tidligere i dag, Men np kjører han mariocart (skylder på å låse opp nye figurer til guttungen...) så da kan jeg sitte her med ny pc og kose meg. Det LUKTER ny pc. *digger*
haha... ja... her ser han aliens vs cowboys eller noe... kan ikke si jeg gidder å se den. men må nok kose litt, så han blr med på litt morro aktiviteter i kveld ;)

Appen bruker jeg mest på farten, på jobb og sånn i forbifarten mens jeg sitter "badevakt", ligger på senga, titter kjapt innom mens jeg lager middag og sånn" Eller setter jeg meg i sofaen med pc og skravler ivei, med fb og fb-spillene mine i andre faner, og nettaviser og et annet forum eller to, om dere er stille.
er svært lite inne på fb. er litt lei for å si det sånn... er ikke så mye nytt heller. kan titte innom av og til. 3-4 ganger i uka. men leser heller nettaviser og slikt ;)

Back
Topp