Er fri for flere her også. Butikken er åpen, men har dusja og tatt på meg nattkjole for hadde ikke tenkt meg ut. Greit å ha noe lett å vandre iKlementiner <3 yummi! Fikk lyst på det nå!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er fri for flere her også. Butikken er åpen, men har dusja og tatt på meg nattkjole for hadde ikke tenkt meg ut. Greit å ha noe lett å vandre iKlementiner <3 yummi! Fikk lyst på det nå!!
Forretten var fantastisk, men lille Spirelille var ikke så begeistret for kyllingen..Men det er jo kjempe godt. Positivt at det lager seg selv. Mer tid til hverandre![]()
Mmm... den kunne jeg også tenkt meg og smaket.Forretten var fantastisk, men lille Spirelille var ikke så begeistret for kyllingen..
Nå gjenstår bare desserten![]()
Det er Marvell, og det pleier jeg å likeEr langt uti sesong 2 nå, spennende!![]()
Ikke jeg, mannen jobber..Det var stille her. Har alle kjæseste kos i dag?
Mannen ser på data og tv. Slapper bare av, han skal på jobb i morgenIkke jeg, mannen jobber..
Det var stille her. Har alle kjæseste kos i dag?
Vi er litt gærne!Takk selv, hihi det føles ikke som timer nei når vi prater![]()
Ja. Stille over altIngen kjæreste kos på meg nei! Ligger på hotell med mamma og datteren minlite aktivitet i helgene ja!
Hun våknet 03.23... Jeg var tilbake i seng 03.33, men jeg brukte langt over en time på å sovne igjen... Også våknet hun 07.45...Hvordan gikk det inatt?
Ja. Stille over altlite å finne på hjemme også.
kan jo fortsatt bliTrudde alle koms til å ha siste innspurt på skravlingen jeg![]()
De gærne har det godt!Vi er litt gærne!
Nei, oppsett av ny pcDet var stille her. Har alle kjæseste kos i dag?
Hører stadig rykter om detDe gærne har det godt!
huff ja kjenner til det. hater windows 8... noe dritt...Nei, oppsett av ny pc
:/ skjønner du er trøtt om dagenHun våknet 03.23... Jeg var tilbake i seng 03.33, men jeg brukte langt over en time på å sovne igjen... Også våknet hun 07.45...