Grattis med ny pc!Og tilvenning til bruk av den
Bommer på noen taster, merker jeg. Det går seg til.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Grattis med ny pc!Og tilvenning til bruk av den
det går seg nok til. bommer stadig her også. den er ny, men har ikke brukt den så mye endaOg tilvenning til bruk av den
I natt var det nesten perfekt. Værre med de nettene hun våkner 2-3 ganger og hun ikke sovner på 30-45 min pr gang og jeg bruker en time etter det igjen... DA blir jeg sliten...:/ skjønner du er trøtt om dagen
huff ja kjenner til det. hater windows 8... noe dritt...
kan jo fortsatt blienda 6 dager igjen. har passert dagsmålet mitt i dag
så er rimelig fornøyd med det. selv om det ikke var så mange innlegg jeg hadde som mål
![]()
Grattis med ny pc!
får opp en sånn ekstra meny på siden om jeg veiver med musaTja, enn så lenge ikke merket noen som helst forskjell, mistenker at mannen har valgt den der "man kan jo velge å la det se ut som gammel windows"-innstillingen. Ingen problemer så langt i alle fall, men egentlig har jeg bare åpnet bv og fb...
det går seg nok til. bommer stadig her også. den er ny, men har ikke brukt den så mye enda![]()
Det hørtes deilig ut i grunnIngen kjæreste kos på meg nei! Ligger på hotell med mamma og datteren minlite aktivitet i helgene ja!
Men da går det kanskje rette veien daI natt var det nesten perfekt. Værre med de nettene hun våkner 2-3 ganger og hun ikke sovner på 30-45 min pr gang og jeg bruker en time etter det igjen... DA blir jeg sliten...
får opp en sånn ekstra meny på siden om jeg veiver med musaog kommer opp en helt annen meny av og til... aner fortsatt ikke hvordan jeg får det til. men etter mye om og men har jeg i det minste funnet ut hvordan jeg kommer meg tilbake til skrivebordet
![]()
ligger like under degHar du satt deg mål for hver dag?håper på topp 30 jeg, ligger ca på 16 plass ? Enn du?
er hvis jeg tar musa helt til høyre*virrer med musa for å sjekke*
Nope, men her er et slikt drivhjul som om jeg trykker på det så kommer egj inn i noe win8-greier. Kom meg ut av det også da, så det er greit
Det hørtes deilig ut i grunn
Vet ikke helt om jeg trivesVelkommen ned til oss.![]()
er hvis jeg tar musa helt til høyre
hahah... spam spam... haha jim carry på tv2 zebra herlig fyr... kan veldig lite om data innser jeg. var god før, men er kommet så mye nytt å fancyEhhh, joda, trykker jeg på s tartknappen for å se på hva som er her, så innser jeg at vi har moderne win 8...
(Nå må dere skravle så jeg ikke spammer!!!!)