Dyreparken er jo koselig da, poden var der første gang da han var 1,5 ca.Har avtalt med en venninne at vi har date i dyreparken når ungene blir store nok ^^ Hennes er født i mars, så det er jo en liten stund til det er noe vits å dra![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dyreparken er jo koselig da, poden var der første gang da han var 1,5 ca.Har avtalt med en venninne at vi har date i dyreparken når ungene blir store nok ^^ Hennes er født i mars, så det er jo en liten stund til det er noe vits å dra![]()
Nydelig var detFikk mld av svigermor nå, hun er ferdig med hentesetteter blåere i virkeligheten da
Vis vedlegget 84449
Ja, så sommeren 2016 er en fin tid å dra på! Da er venninna mi sin 2 år og vår bare noen mnd fra 2 årDyreparken er jo koselig da, poden var der første gang da han var 1,5 ca.
Det er sååå vanskelig ...Hvorfor skal det være så vanskelig å fine et par støvletterenten for høy hel, for trang i leggene, for lav over rista...
Det er veldig fint der! Jeg var der selv for noen år siden med noen yngre familiemedlemmerVi var der i sommer.
Ungene vil tilbake!
Kjenner til problemet..Hvorfor skal det være så vanskelig å fine et par støvletterenten for høy hel, for trang i leggene, for lav over rista...
Vi skal definitivt tilbake. Men 2015 har vi lovet dem Hunderfossen da. Der var vi i 2011 og 2013 også (praktisk plassert med svigers på Toten)Det er veldig fint der! Jeg var der selv for noen år siden med noen yngre familiemedlemmerVeldig fin familiepark!
Kjenner til problemet !Hvorfor skal det være så vanskelig å fine et par støvletterenten for høy hel, for trang i leggene, for lav over rista...
Godt poengHihi ja, men du kan jo ha ei rosa gulpefille eller noe liggende over![]()
Og mas gjerne på meg...Den er grei![]()
Ja vi er veldig heldige ♡ Og vi setter så umåtelig stor pris på henne. Det blir veldig spesielt når man prøver en stund også tror jeg. Helt merkelig. For to år siden nå hadde vi prøvd en stund alt, og nå ligger hun her hos megKan ikke annet enn å være lykkelig, og jeg unner alle denne følelsen! Jeg skal sprette sjampisen den dagen du er gravid igjen og har passert 12 uker
![]()
Også kan du jo og ha et rosa eller en farge du liker i teppe og ha nediGodt poeng![]()
Jeg må innrømme jeg håper baby arver mine korketrekker krøller som liten! Det er lovJeg har kjøpt noen enkle søte hårbånd når hun skal pynte seg!
Har han mye hår nå eller lite?![]()
Ha ha ha fytti grisen! Hun brukte sikkert alkohol som terapi den kvelden!