Molly
Med lille spira i magen <3
Kjempe fintFikk mld av svigermor nå, hun er ferdig med hentesetteter blåere i virkeligheten da
Vis vedlegget 84449
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjempe fintFikk mld av svigermor nå, hun er ferdig med hentesetteter blåere i virkeligheten da
Vis vedlegget 84449
Ikke jeg heller, jeg har bestilt av ei venninneSå fin! Jeg kan ikke sy! Vet alle sier det er lett men, jeg kan virkelig ikke![]()
200 + frakt. Men bare om jeg gidder å lage nyHva skal du isåfall ha for den da? Må tenke litt...
Oi det var rimelig200 + frakt. Men bare om jeg gidder å lage ny![]()
Plukket du ut stoff og slikt selv?Ikke jeg heller, jeg har bestilt av ei venninne![]()
Jeg elsker fredag !Sara's etterlangtede fredag![]()
Hvilke farger skal du ha om du syr nytt da?200 + frakt. Men bare om jeg gidder å lage ny![]()
TakkÅh, så fint det var! Ser ut som hun strikker jevnt. Nydelig!![]()
Uff, nei det rekker du ikkeTrøtt!! Vil sove mer, men da rekker jeg ikke alt jeg må før legetimen min. Nå får lille mat, så skal jeg stelle henne, mate igjen, spise frokost selv og dusje. Tar fort et par timer det!Og jeg må dra litt over tolv.
Ja virkelig! Tror jeg ville smiska til meg et babyteppe også hadde jeg vært degTakkja hun er kjempeflink til å strikke!
Takk! Kan ikke sy jeg heller så er noen småfeil med denSå fin! Jeg kan ikke sy! Vet alle sier det er lett men, jeg kan virkelig ikke![]()
Hihi jaKjempe fint![]()
Tenk så kjekk han blir !
Gleder meg til bilde!Tror mamma er ferdig med mitt hentesett også![]()
Noe i brunt å blåttHvilke farger skal du ha om du syr nytt da?![]()
Mamma som skal strikke detJa virkelig! Tror jeg ville smiska til meg et babyteppe også hadde jeg vært degMå jo ha babyteppe til hjemreisen
![]()
Såg ingen småfeil på bildet!Takk! Kan ikke sy jeg heller så er noen småfeil med denmen det er sjarmen med hjemmelaga
Ok, da skal jeg tenke hardt og ikke send buksa før jeg har bestemt meg om denne da...200 + frakt. Men bare om jeg gidder å lage ny![]()