Felles skravle 2015

Vi var der i sommer.

Ungene vil tilbake!

Da har jeg fått våknet og! Tett i hele meg, igjen :p Skikkelig uggent vær her altså! Usj

Hvorfor skal det være så vanskelig å fine et par støvletter :o enten for høy hel, for trang i leggene, for lav over rista...

Dyreparken er jo koselig da, poden var der første gang da han var 1,5 ca.
Ja, så sommeren 2016 er en fin tid å dra på! Da er venninna mi sin 2 år og vår bare noen mnd fra 2 år :) Da tenker jeg de har glede av det!

Hvorfor skal det være så vanskelig å fine et par støvletter :o enten for høy hel, for trang i leggene, for lav over rista...
Det er sååå vanskelig ...

Vi var der i sommer.

Ungene vil tilbake!
Det er veldig fint der! Jeg var der selv for noen år siden med noen yngre familiemedlemmer :) Veldig fin familiepark!

Kjenner til problemet..

Det er veldig fint der! Jeg var der selv for noen år siden med noen yngre familiemedlemmer :) Veldig fin familiepark!
Vi skal definitivt tilbake. Men 2015 har vi lovet dem Hunderfossen da. Der var vi i 2011 og 2013 også (praktisk plassert med svigers på Toten)

Ja vi er veldig heldige ♡ Og vi setter så umåtelig stor pris på henne. Det blir veldig spesielt når man prøver en stund også tror jeg. Helt merkelig. For to år siden nå hadde vi prøvd en stund alt, og nå ligger hun her hos meg :) Kan ikke annet enn å være lykkelig, og jeg unner alle denne følelsen! Jeg skal sprette sjampisen den dagen du er gravid igjen og har passert 12 uker :D

Ja, jeg kan kjenne meg igjen i at det nok kan bli spesielt når man har prøvd en stund. Jeg gruer meg allerede til at andre skal holde babyen min i starten, tror jeg kommer til å være som en sugekopp. :p Sånn tenkte jeg ikke før. Haha.. Prøve-galskap.

Da håper jeg at det snart blir champis på deg. ;)

Jeg må innrømme jeg håper baby arver mine korketrekker krøller som liten! Det er lov :p Jeg har kjøpt noen enkle søte hårbånd når hun skal pynte seg!

Korketrekkere! ♡

Back
Topp