Felles skravle 2015

Uff, nei det rekker du ikke :P Du får ta deg en powernap etter legetimen?? Sover ho mye på dagen? :)
Igår sov hun lite på dagen, vil helst sove oppå meg :) Jeg ligger best i recliner - stolen min, og den er ikke god å sove i. Må kjøpe meg sånn nakkepute som man har med på tur :P Så om hun lar meg så rekker jeg å sove etter legetimen. Jeg bryr meg fint lite om middagen ikke er ferdig til gubben kommer hjem. Det har han fått beskjed om. Jeg er på jobb når jeg er hjemme med henne, og husarbeid er noe jeg får gjort om jeg har tid.

Nei det var ikke det synes jeg, men kommer vel an å hva man legger i dyrt da;)
He he sant :) Skal dere være mer enn en natt, eller er show og hjem? :)

Vi skal være der to netter, tredje året vi skal det.Ene venninna mi kommer med datteren fra Kristiansand så vi tar alltid en hel helg:)
Åh så koselig! :D

Igår sov hun lite på dagen, vil helst sove oppå meg :) Jeg ligger best i recliner - stolen min, og den er ikke god å sove i. Må kjøpe meg sånn nakkepute som man har med på tur :p Så om hun lar meg så rekker jeg å sove etter legetimen. Jeg bryr meg fint lite om middagen ikke er ferdig til gubben kommer hjem. Det har han fått beskjed om. Jeg er på jobb når jeg er hjemme med henne, og husarbeid er noe jeg får gjort om jeg har tid.
Men får du sove om nettene når hun ligger over deg? :O Det hadde jeg aldri klart :P Hadde vært livredd for å tippe over.. :P Enig med deg der, snuppa er en jobb i seg selv :P Det går vell i amming, pussing, bleieskift, amming :P

Nei nå må jeg støvsuge og rydde litt her :)

Yes, det er så koselig. :)
Bare å glede seg!
Har avtalt med en venninne at vi har date i dyreparken når ungene blir store nok ^^ Hennes er født i mars, så det er jo en liten stund til det er noe vits å dra :P

Back
Topp