Felles skravle 2015

Det skjønner jeg, og det har du all grunn til å være :D :D Er det ikke rart å tenke på at det var ho som lå i magen din i 9 mnd? sprøtt :D
Helt sjukt. Den følelsen når den svære ungen (altså, hun var jo ikke stor, men rett etter fødselen virka hun gedigen) lå og ble tørka av og lagt på brystet mitt! Den var god- og helsprø! Har det her liggi inni meg?? Fortsatt uvirkelig.

Helt sjukt. Den følelsen når den svære ungen (altså, hun var jo ikke stor, men rett etter fødselen virka hun gedigen) lå og ble tørka av og lagt på brystet mitt! Den var god- og helsprø! Har det her liggi inni meg?? Fortsatt uvirkelig.
Det trur jeg på

Ja og så lenge man blør har man et åpent sår i livmora, så det kan gå infeksjon om man tjuvstarter. Dessuten kikka jeg neddimellom med et speil her om dagen, ikkje bra!! Å ha sex nå blir som å kaste ei pølse inn i en gang...

Hahahahahahahaha.. Du er rå.

Ja det må være veldig spesielt.! <3

Back
Topp