Molly
Med lille spira i magen <3
Hihi godt vi er flereGravidhjernetenkte ikke noe lenger jeg heller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi godt vi er flereGravidhjernetenkte ikke noe lenger jeg heller
Går så fort atte <3 Plutselig!!nå kjennes 82 dager veldig lenge....
Ja hjelp.. Sexlivet nå ogsåDet var det sexlivet.. Scared for ever!!
Mørk! Enda vi er blonde begge toMen vi hadde mørkt babyhår begge to også
![]()
Håper virkelig det. Men den har jo trøkt ut den fantastiske jenta mi, så det er ikke rart det blir litt slæktWææh.. Rart altså... Men den blir nok seg selv igjen, får en håpe![]()
Ja tenk de allerede er 3 uker snart. Følte du akkurat fødteGår så fort atte <3 Plutselig!!![]()
Haha, min kan ikke høre om livmor før han mister matlysta så han kommer til å vente på grønt lys før han nærmer seg glufsaDet var det sexlivet.. Scared for ever!!
Så godt og høre det ikke bare er meg!Ja hjelp.. Sexlivet nå ogsåFøler jeg har grodd igjen..
Det er vel sånn det skal væreHåper virkelig det. Men den har jo trøkt ut den fantastiske jenta mi, så det er ikke rart det blir litt slækt![]()
Ja, bittelitt igjen av siste nøste. Hihi ja, fortalte det to ganger.Hvitt teppe
![]()
Hahahhaha!!Haha, min kan ikke høre om livmor før han mister matlysta så han kommer til å vente på grønt lys før han nærmer seg glufsa
Ja plutselig er jula over å da er det ikke lenge til terminGår så fort atte <3 Plutselig!!![]()
Hihi. Skal legge ut bilde når jeg er ferdigDet gikk så fort i går så jeg gikk glipp av fargen, men fikk med meg at det var siste nøste og mønsteret. Det høres ut som et fint babyteppe.![]()
Sex? Hva er det?Ja hjelp.. Sexlivet nå ogsåFøler jeg har grodd igjen..
Mellomlangt kanskje?Enkelt her også. Kort eller langt?
Mellomlangt høres fint utMellomlangt kanskje?Jeg ville ha et kort, eller det dobbeltnavnet, men rart med det når man ser barnet!
Ha ha ja, folk får jo flere barn så en skulle vel tru den smetter tilbake!Glufsa blir nok stram igjen snart
Jeg skal sove lengeHar dere noen planer for morgen dagen da?![]()
Jeg å føler detJa tenk de allerede er 3 uker snart. Følte du akkurat fødte![]()