Felles skravle 2015

Mørk! Enda vi er blonde begge to :P Men vi hadde mørkt babyhår begge to også :)

Åh. Så nydelig. Du kan virkelig lage nydelig baby. ♡ ♥ ♡ Du må være helt forelsket. :)

Wææh.. Rart altså... Men den blir nok seg selv igjen, får en håpe :)
Håper virkelig det. Men den har jo trøkt ut den fantastiske jenta mi, så det er ikke rart det blir litt slækt :P

Det var det sexlivet.. Scared for ever!!
Haha, min kan ikke høre om livmor før han mister matlysta så han kommer til å vente på grønt lys før han nærmer seg glufsa

Ja, bittelitt igjen av siste nøste. Hihi ja, fortalte det to ganger. :oops::D:p Hvitt teppe :D

Det gikk så fort i går så jeg gikk glipp av fargen, men fikk med meg at det var siste nøste og mønsteret. Det høres ut som et fint babyteppe. :)

Haha, min kan ikke høre om livmor før han mister matlysta så han kommer til å vente på grønt lys før han nærmer seg glufsa
Hahahhaha!! :P Min tåler det meste :P

Det gikk så fort i går så jeg gikk glipp av fargen, men fikk med meg at det var siste nøste og mønsteret. Det høres ut som et fint babyteppe. :)
Hihi. Skal legge ut bilde når jeg er ferdig :D

:D Enkelt her også. Kort eller langt?
Mellomlangt kanskje? :) Jeg ville ha et kort, eller det dobbeltnavnet, men rart med det når man ser barnet!

Har dere noen planer for morgen dagen da? :D

Har dere noen planer for morgen dagen da? :D
Jeg skal sove lenge :D Eller kommer nok til å våkne tidlig. Bake brød. Ta meg en tur til byen å ordne litt div. Så får vi besøk :D Enn du??

Back
Topp