Molly
Med lille spira i magen <3
Ja på en måteVil ha hun nå jeg ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja på en måteVil ha hun nå jeg ♡
Ja det har du rett iIkke tenk dagerTenk at du er over 82%, og at vi er i november allerede om en uke
![]()
Haha, den gjør nok det. Er vel en grunn til at de sier en skal holde seg borte fra sex en god del ukerGlufsa blir nok stram igjen snart
Blir ett navn her ogDet ble enkeltnavn! Vi skulle egentlig ha dobbelt, men det passet ikke til jenta!
Helt sjukt. Den følelsen når den svære ungen (altså, hun var jo ikke stor, men rett etter fødselen virka hun gedigen) lå og ble tørka av og lagt på brystet mitt! Den var god- og helsprø! Har det her liggi inni meg?? Fortsatt uvirkelig.Det skjønner jeg, og det har du all grunn til å være![]()
Er det ikke rart å tenke på at det var ho som lå i magen din i 9 mnd? sprøtt
![]()
Ja vært så kos!Vil ha hun nå jeg ♡
Ja, altfor små! Men lengterJa på en måtePå en annen måte håper jeg ho er der en god stund til. Å vokser seg stor og sterk
![]()
Tenkte litt feil, 72%. Hihi leste dagene dine, og tenkte vi var 82 % (men det var antall dager). Jaja snart novemberJa det har du rett i![]()
YesHaha, den gjør nok det. Er vel en grunn til at de sier en skal holde seg borte fra sex en god del uker![]()
Ja jeg også! <3Ja, altfor små! Men lengter![]()
Oooh det kan vi likeYesmen har hørt at glufsa er bedre etter fødsel
51cm lang og 3770 gram tung!Nååh jeg smelterHvor stor var ho?
![]()
Det trur jeg påHelt sjukt. Den følelsen når den svære ungen (altså, hun var jo ikke stor, men rett etter fødselen virka hun gedigen) lå og ble tørka av og lagt på brystet mitt! Den var god- og helsprø! Har det her liggi inni meg?? Fortsatt uvirkelig.
Helt perfekt51cm lang og 3770 gram tung!![]()
Ha ha, fort gjortKanskje derfor jeg skvetter litt når jeg nyser![]()
Ja og så lenge man blør har man et åpent sår i livmora, så det kan gå infeksjon om man tjuvstarter. Dessuten kikka jeg neddimellom med et speil her om dagen, ikkje bra!! Å ha sex nå blir som å kaste ei pølse inn i en gang...
GravidhjerneTenkte litt feil, 72%. Hihi leste dagene dine, og tenkte vi var 82 % (men det var antall dager). Jaja snart november![]()
Det var det sexlivet.. Scared for ever!!Mannen din tørr vell for deg![]()
Ja det må være veldig spesielt.! <3Helt sjukt. Den følelsen når den svære ungen (altså, hun var jo ikke stor, men rett etter fødselen virka hun gedigen) lå og ble tørka av og lagt på brystet mitt! Den var god- og helsprø! Har det her liggi inni meg?? Fortsatt uvirkelig.
Helt perfekt51cm lang og 3770 gram tung!![]()